Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Woocommerce kopiering af tema til nyt domæne?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 28. Apr 12
Indlæg ialt: 35
Fra  Noir Desire, Danish Design Skrevet kl. 22:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er

Jeg har sat webshop op i WP- Woocommerce - købt et tema på themeforest. 

Jeg har sat det hele op, så shoppen er velkørende. Nu starter jeg et nyt brand og det brand skal også have en webshop, naturligvis.

Her tænker jeg - er det ikke muligt at kopiere shoppens filer på domænet og så "sætte det ind" på det nye domæne? Så det eneste jeg skal i den nye shop er at sætte betaling og nye produkter/varer ind? Kan det virkelig passe jeg skal starte forfra ved, at købe et nyt tema på det nye domæne og så sætte det op fra bunden igen igen. 

Min udbyder kan ikke hjælpe så søger lidt info og ledetråde på hvordan man gør? en trial vil heller ikke være helt dumt hvis nogen kender til sådan en. 

Tak for din tid. 

Rigtig god aften.

Mvh. christina 

Fra Aarhus
Tilmeldt 23. Apr 07
Indlæg ialt: 147
Fra  Jessenmedia Skrevet kl. 22:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Christina

Jo, du kan sagtens lave en kopi af hele din shop og kopiere den over på det andet domæne. Du skal blot sørge for både at kopiere alle filer og hele databasen fra dit første site og så over på det nye. 

Og derefter skal du så naturligvis lægge de nye produkter på og ny tekst osv på det nye domæne. 

Jeg kan godt hjælpe dig med det, hvis det er. Skriv pb.

Mvh Jakob

Hos Jessenmedia tilbyder jeg udvikling og optimering af hjemmesider:

jessenmedia.dk

Tilmeldt 22. Jun 13
Indlæg ialt: 285
Skrevet kl. 01:08
Hvor mange stjerner giver du? :

I tillæg til hvad Jakob siger, skal du sørge for at tilrette wordpress-installationen også. Alle links og indstillinger, skal således pege på det nye domæne også.

Derudover skal du være opmærksom på, at du sandsynligvis blot har købt 1 licens til temaet. Altså må du ikke bruge det samme tema igen uden at tilkøbe en ekstra licens.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej


Hvad vil der ske hvis man bruger samme tema igen, uden at have købt et ekstra licens?

Tilmeldt 22. Jun 13
Indlæg ialt: 285
Skrevet kl. 15:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Det svarer groft sagt til at stjæle et tv fra elgiganten og bruge det derhjemme. Det vil virke, men det er ikke tilladt.

Desuden er der det rent etiske, nogen (udvikleren) har leveret et godt stykke arbejde, som de selvfølgelig også bør få betaling for.

Fra Århus
Tilmeldt 22. Oct 12
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 21:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Husk for guds skyld også at lave backup af dit site inden du begynder. Det måtte jeg lære på den hårde måde :(

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)