Så vil jeg da lige være hurtig at melde mig på banen. Rent faktisk så tumlede jeg med nogle idéer for et par måneder siden, til en billedserie med et par der lå lettere afklædt, og så en lille sjov gag som jeg ikke vil afsløre her. Men med garanti har jeg en sjov billed-idé liggende klar til brug i forbindelse med din kampagne, hvis du har lyst til at høre nærmere om det Christoffer.
Jeg har også kontakt til modeller, location mv. så der er kun ét led du skal kommunikere med i forbindelse med opgaven. Som nævnt i anden tråd giver jeg 25% førstekøbs-rabat til Amino-brugere, hvilket unik-kids.dk herindefra har gjort nytte af .
Fordelen - Christoffer - er jo så også at billederne kan komme til at indeholde dit eget mærke, hvilket giver både billederne og dit mærke/navn større effekt.
http://www.sxc.hu/, gratis billeder for det meste taget af amatører og professionelle men det kan være du er heldig og kan finde noget der kan bruges. Men husk lige at kig under rettigheder, nogle skriver at man kun man bruge dem til ikke kommercielt brug.
Nu er jeg lidt nysgerrig hvad kommer dit kondom mærke til at hedde så man har en ny preference når det nu kommer i handlen, hvis du ikke vil ud med det i det frie forum kan du lige smide mig en privat mail.
Sig endelig til hvis du mangler energi til at nå toppen
Men hvis du endnu ikke har fundet det helt rigtige billede eller en fotograf, der vil tage det, kan du da slå et smut forbi mit website www.friskfoto.dk
Nu kan jeg ikke ud fra din profil se, hvor i landet, du er fra, men jeg har studie i Storkøbenhavn.
Jeg er ny her på Amino, så har ikke nået at gøre reklame for mig selv endnu