Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg kan skrive professionelle tekster billigt

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Klampenborg
Tilmeldt 19. Jul 15
Indlæg ialt: 5
Fra  Schrader's Skrivehus Skrevet kl. 13:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Amino'er,

Mit navn er Anthon, og jeg har netop startet virksomheden Schrader's Skrivehus. Derfor vil jeg gerne give jer alle et åbningstilbud:

Korrekturlæsning af tekst, eksempelvis hjemmeside (0-2000 ord) 300 kr. 

Korrekturlæsning af tekst, eksempelvis opgave (2000-10.000 ord) 500 kr. 

Jeg tilbyder også at skrive tekster, samt at oversætte fra dansk til engelsk/omvendt. Da disse opgavetyper varierer meget hvad angår tid og sværhedsgrad, kan de være svære at prissætte fra start - kontakt mig derfor og få et uforpligtende tilbud som vi i fællesskab kan prissætte. 

I mit arbejde tilstræber jeg at anvende korrekt grammatik, eliminere alle stavefejl samt at få teksten til at fremstå professionel. Dette mener jeg personligt er det vigtigste, når man præsenterer sine produkter på nettet. Fejlfri kommunikation skaber en troværdig sælger.

SEO KOMMER PÅ ET SENERE TIDSPUNKT (NÅR JEG MESTRER DET).

Lidt om mig:

Jeg blev student i sommer, og gik ud af skolen med topkarakterer i både dansk og engelsk, samt en brændende lyst til at skrive. Jeg åbnede derfor Schrader's Skrivehus, hvor jeg startede med at læse korrektur på SRP-opgaver. Det var spændende at skabe kontakt til kunderne, og arbejdsprocessen forløb ganske fejlfrit. 

For tiden arbejder jeg på dagbladet MetroXpress, hvor jeg er Webassistent. Her sætter jeg nyhedstelegrammer i system, læser korrektur, samt skriver artikler. Det er et job jeg er rigtig glad for, da det giver mig fri mulighed for at skrive om spændende emner, til en læserskare på over en halv million.

Jeg har referencer fra SRP-rettelse, og fra de artikler skrevet på mit arbejde. Sidstnævnte er frit tilgængelige på nettet, blot søg på mit navn samt MetroXpress. 

Jeg glæder mig til at høre fra jer,

Anthon Schrader

Schrader's Skrivehus

Anthondk@gmail.com

Tilmeldt 1. Sep 11
Indlæg ialt: 269
Fra  NemmeHjemmesider.dk Skrevet kl. 13:14

Hej Anthon

Vi har brug for korrekturlæsning, rettelser af sprog på en ny engelsk udgave af vores hjemmeside system. Du må gerne lige skrive til os på info (a) nemmehjemmesider.dk da vi gerne vil have en pris på den opgave.

Mvh

Thomas

Lav din egen hjemmeside eller webshop med NemmeHjemmesider.dk

Tilmeldt 5. Jan 14
Indlæg ialt: 258
Fra  sjove-jokes.dk og sjove-vitser.dk Skrevet kl. 13:40

Kan du ikke lige smide din mail herinde?

Fra Klampenborg
Tilmeldt 19. Jul 15
Indlæg ialt: 5
Fra  Schrader's Skrivehus Skrevet kl. 13:48
Fra Hvidovre
Tilmeldt 22. Nov 08
Indlæg ialt: 47
Fra  Meteko Skrevet kl. 13:56

Jeg har sendt dig en mail :-)

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)