Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Opstart af B2B marked fra B2C virksomhed.

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 28. Sep 15
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 10:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino

Jeg har fået den spændende opgave, at opbygge et B2B marked ud fra vores B2C virksomhed. Arbejder i en møbelbutik.

Dog er jeg ny i dette fag, og vil derfor høre om nogle kan behjælpelig med en "guide" til opstart af B2B markedet. Her tænker jeg hvilke skridt der skal tages og hvilke ting jeg skal være opmærksomme på. 

Lige nu arbejder jeg lidt ud fra http://www.amino.dk/blogs/salgspilot/archive/2011/04/21/f-229-succes-med-dit-salg-b2b.aspx da jeg er ny inden for B2B. 

Men tænker dette ikke kan være det hele. Jeg vil gerne skabe en forståelse af B2B markedet og hvordan man bevæger sig rundt på dette marked. 

Jeg er Studerende og vil derfor naturligvis benytte mig af nogle analyser. Dog er jeg sikker på der er ting som kun erfaring kan vide og ikke teorier. 

Jeg vil derfor sætte stor pris på, hvis nogle kunne hjælpe mig med, hvordan man kommer ind på B2B markedet, eller i ihvertfald bare hvor man skal starte :) 

For forhånd tak. 

Lasse.

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12911
Skrevet kl. 11:09

B2B er jo ret så intetsigende, Hvad forstår du ved B2B  er det til firmaer der skal videresælge jeres møbler eller er det  slutbrugere?

Tilmeldt 28. Sep 15
Skrevet kl. 11:12

Jeg sælger møbler videre til virksomheder fra vores møbelvirksomhed (webshop/showroom). Lad os sige jeg skal sælge senge til hoteller. 

Tilmeldt 28. Sep 15
Skrevet kl. 11:18

Og her vil jeg gerne have noget input til, hvordan man starter et B2B marked op eller i hvert fald grundtrin. Da jeg er studerende, og ikke har arbejdet med dette før, ville jeg sætte meget pris på noget input fra erfarne personer :) 

Skriv endelig ved flere spørgsmål!

Tilmeldt 11. Jan 12
Indlæg ialt: 836
Skrevet kl. 11:34

??? B2B er der altid mellem virksomheder