Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

SEO / Relateret varer

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 16. Nov 12
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 08:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Venner.

Hvad er jeres anbefaleringer i forhold til relateret varer/produkter, hvis jeg gerne vil have hæve placeringen for en kategori i Google.

Skal det helst være produkter i samme kategori eller må de gerne være på tværs af hele hjemmesiden og forskellige produktkategorier?

Tænker f.eks på om det ikke er bedst at under en kategori som kaffemaskiner, at vise andre kaffemaskiner så onpage linkbuildingen understøtter de samme produkter?

Eller ville i godt turde at lave relateret produkter med brødrister, elkeddel og elkniv under kaffemaskinerne for at friste med noget andet?

Jeg tænker 100% i forhold til SEO - hvad det er best practice her i forhold til at hæve kategorier i søgeresultatet

Pft. tak for jeres svar :)

Fra København
Tilmeldt 27. Oct 05
Indlæg ialt: 307
Fra  OnlineBloggen.dk Skrevet kl. 17:21

Lige her ville jeg ikke tænke så meget på seo men på de brugere der skal købe dine varer - hvis det giver mening for dem at se brødristere når de er inde på en side som kaffemaskiner så ville jeg vise det, og hvis ikke så ville jeg lade være.

Mvh. Philip fra Linkbuilding.dk - min blog om linkbuilding og online markedsføring

Fra Frederikssund
Tilmeldt 17. Dec 15
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 17:40

Det kommer vel meget an på, hvilke keywords du satser  på at "vinde".. tænker at kaffemaskiner i forvejen er et keyword med meget konkurrence - så hvis du vil vinde på det, så er det jo om at have en strategi for det - og så følge den. 

Men det behøver jo så ikke udelukke, at du også viser andre produkter - det er jo mest et spg om hvordan du så gør det.. 

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)