Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger hjælp i forbindelse med, at domæne er overtaget af en fup-side

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Viborg
Tilmeldt 24. Sep 10
Indlæg ialt: 737
Fra  Webdesign, Niels Madsen Skrevet kl. 14:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Kim Vinberg - dicm.dk:

De skriver da intet om at de udgiver sig for at være nogen anden?

Hej.

De udgiver sig slet ikke for at være nogen, ingen kontakt og retur adresse, slet ingen registrering på CVR. På deres produkter henviser de bla. til Zolando.

Helt igennem en Fup side.

Mvh. Niels

Webdesign

https://itwebsite.dk

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6568
Fra  TextReactor Skrevet kl. 14:55
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Tag evt. kontakt med dk-hostmaster. De har overtaget flere domæner hvor der har tydeligt været tegn på snyd. Denne er oplagt.

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15050
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 15:08
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Niels Madsen:

Kim Vinberg - dicm.dk:

De skriver da intet om at de udgiver sig for at være nogen anden?

De udgiver sig slet ikke for at være nogen, ingen kontakt og retur adresse, slet ingen registrering på CVR. På deres produkter henviser de bla. til Zolando.

Helt igennem en Fup side.

De har ingen interesse i at fortælle, hvem der står bag. Lur mig om info på DK-Hostmaster ikke er fake. Det er sikkert kinøjsere, som er de oprindelige bagmænd, og de er bare interesseret i at få nogle penge ud af kunderne...

Om varerne så sendes, det er lidt et lotteri, og skulle man endelig modtaget noget, er det billige kinøjser fake lort!

Jeg ville kontakte DK Hostmaster, alternativt deres host, og se om du ikke kan få noget igennem den vej...

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)