Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger leverandør af eksklusive tøjmærker

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Harndrup
Tilmeldt 9. Sep 15
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 21:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Jeg søger en leverandør af eksklusive tøjmærker. (Polo Ralph Lauren, Tiger of Sweden, Hilfiger, Calvin Klein og mange andre) Er interesseret i alt.

Det skal være til en virksomhed som endnu ikke er startet op endnu. 

Første ordre vil lyder på 10.000-15.000 kroner.

Bevis på ægthed af tøj er et krav!

Venlig hilsen 

Andreas Poulsen

Fra The Moon
Tilmeldt 2. May 14
Indlæg ialt: 854
Fra  Space Surfer Skrevet kl. 21:43
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Hej Andreas

Med det du skriver, tror jeg desværre at du ikke kommer i land med projektet, med mindre du kan leve med styles som er udgået eller et restlager fra en butik som er gået konkurs.

Polo Ralph Lauren, sælges kun af Polo Ralph Lauren og ikke gennem agenturer. Her skal du enten have en detail butik med instore eller en webshop hvor du kan omsætte for over 1 til 5. mio kr om året. Så vil de evt. overveje at handle med dig.

Tiger of Sweden, forhandles af dem selv og ikke via agenturer. Her skal du have fysisk butik.

Hilfiger (Tommy Hilfiger og Hilfiger Denim) Her skal du kunne købe for langt mere end de 15.000 før du overhovedet kommer i betragtning, og produkterne sælges kun af dem selv og ingen andre.

Calvin Klein sælges af Tommy Hilfiger idag, så læs ovenstående.

I forhold til ægtehedsbevis, udstedes dette ikke af ovenstående, men er en ting som kopisterne meget ofte benytter for at få naive køber i nettet.
Her kan man med fordel, ringe til en af leverandørene og forhøre sig om den pågældende som ønsker at sælge dig produkter, er oprettet som forhandler-

Jeg vil ikke tage din drøm fra dig, men du er vel nummer 3 som har samme ide, og dette bare idag her på Amino.
Gætter på der i snit er mellem 1 til 5 hver dag dette fora lige tror man kan købe gode brands, og blive forhandler af dette, men så let er det bare ikke.

Hvis dit maks. budget er 15.000,- så tror jeg desværre du må retænke din plan 

Fra Harndrup
Tilmeldt 9. Sep 15
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 21:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej 

Vil det sige at ingen af disse er ægte?

Fra The Moon
Tilmeldt 2. May 14
Indlæg ialt: 854
Fra  Space Surfer Skrevet kl. 22:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis en person tilbyder dig køb af flere brands samlet, eller hvor ægtehedsbevis tilbydes, eller hvor personen ikke kan dokumenterer faktura/følgeseddel fra leverandør, så skal dine røde lamper blinke.

Her kan du jo også regne en smule baglæns i forhold til priser. Du har en markup på 2.5 på tøj, så kan du jo prøve at regne frem eller baglæns i forhold til eksisterende priser.

Virker noget for billigt, så er der sikkert en grund til dette.

Der er rigtig mange som sælger kopier og det er typisk dem som kan leverer fra flere brands. 

Fra Juelsminde
Tilmeldt 3. Dec 08
Indlæg ialt: 152
Fra  7 of diamonds Skrevet kl. 12:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Anders

Jeg har tilgang til CK sweat fra Italien, men som Fresno Bob skriver, så er det gamle modeller. Prisen er til gengæld billigere end normalt, men i forhold til dit budget kan du købe 35-40 sweat hvilket du ikke kommer langt med i en webshop.

I forhold til idéen med "webshop med mærkevarer" vil jeg igen give Fresno Bob ret - den idé kommer dagligt og bliver skrottet ligeså hurtigt igen når vedkommende finder ud af hvad det egentligt koster at drive butik.

Jeg er dog ikke ude på at dræbe dit iværksætter gen og håber du forsætter på den ene eller den anden måde, men det er altid en god idé at tænke tingene meget grundigt igennem incl koncept, økonomi og driftrapport. 

Held og lykke med projektet!

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Måske Amino skulle overveje en kategori mere, som f.eks.:

"Opstart af webshop med tøj" ?!

Fra Juelsminde
Tilmeldt 3. Dec 08
Indlæg ialt: 152
Fra  7 of diamonds Skrevet kl. 13:42
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg tror ihvertfald at der vil være et drastisk fald i opslag omkring det samme - hvis tidligere opslag altså bliver læst? Har netop set at dette er 3. tråd fra samme trådstarter, omhandlende samme emne og at vedkommende er blevet svaret tidligere. 

Men en ny kategori hvori der i toppen er en forklaring til hvordan (mærkevare) tøjsalg foregår - som Fresno Bob har beskrevet mange gange - ville være en god idé!

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Palle P:
Men en ny kategori hvori der i toppen er en forklaring til hvordan (mærkevare) tøjsalg foregår - som Fresno Bob har beskrevet mange gange - ville være en god idé!

Mit "indslag" var faktisk ment ironisk, men da et rigtig godt forslag fra Fresno Bob Yes

Så ville "spørgerne" jo måske også hurtigere komme til konkrete/relevante spørgsmål, der er lidt mere gennemtænkte end blot hurtigt opståede tanker.

dbh.

Brian

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)