Aha, tænkte slet ikke på eBay, forventede bare man kunne samle dem op i en lille sær dårligt placeret el-forretning som havde styr på tingene. Har kigget lidt på de der kits, men tror ikke jeg har remidierne herhjemme til at sætte dem sammen og evt. fejlfinde det. Tak for henvisningerne :) |
Det er fedt du nævner det, men det er ikke nogen ny idé. Så vidt jeg ved lancere B&O sammen med Lauritz Knudsen et koncept, hvor man kan klappe, prutte (hvis man kan prutte højt nok) og bruge sin B&O-fjernbetjænding til at tænde for lyset med.
Teknologien er vel egentlig ret simpel - dvs., jeg vil ikke kunne gøre det selv, men en ingeniørstuderende vil med lidt snille kunne løse denne opgave.
Personligt er jeg lidt vild med dét, at man kan tilslutte en bevægelsescensor, som så tænder for lyset når man træder ind i rummet. Sagen er bare, at den for så vidt muligt skal være placeret udenfor rummet, så lyset allerede er tændt, når man træder ind. -Og hvordan man så ellers koordinere tingene, så det virker naturligt er en helt anden sag :)
Jeg hader når folk klapper for at få noget til at ske (og det rækker tilbage til min ungdom, hvor min far vækkede mig om morgenen netop sådan; men det er en anden historie ;)