Jeg har købt dit julegavetilbud med E-pusher 2.0 samt videohilsen på USB-stick. Jeg glæder mig vildt til at få læst både E-pusher og Adwordsbogen. Men jeg kan ikke afspille din videohilsen. Selvom jeg har installeret forskellige codecs, så fungerer det stadig ikke.
Kan nogen fortælle mig, hvilken codec jeg skal installere for at den virker?
Der er en af de heldige, jeg venter stadigvæk på posten skal komme med min ;) men jeg vil tro at vlcplayer kan spille den uden problemer den har en masse codex indbygget og den er iøverigt gratis :) Hvis du vil kan du hente den fra http://www.videolan.org/vlc/
Ja det er så mig der er "hjhjjkhk" Jeg tester oprettelse på virksomhedsbørsen og glemmer defor en gang i mellem at jeg er logget ind med noget jeg lige har testet.
som en anden skrev installer k-lite codec pack den har de mest admindelige codecs installleret det er ikke altid man har den rigtige og det er ikke altid at wmp kan finde den rigtige
gid det var mig der havde råd til den som julegave til mig selv :D
Hypnose er en kreativ måde at løse dine problemer på.
Hmmm... Jeg er begyndt at tro, at det er mig der er noget galt med... Har efterhånden installeret 4 codec pakker, og stadig uden at kunne afspille filen.
Jeg har to andre computere, som jeg vil prøve at teste på i morgen... For det kan sg* da ikke passe at jeg ikke kan finde ud af at installere sådan en smule codecs...!!!???
Hmmm... Jeg er begyndt at tro, at det er mig der er noget galt med... Har efterhånden installeret 4 codec pakker, og stadig uden at kunne afspille filen.
Jeg har to andre computere, som jeg vil prøve at teste på i morgen... For det kan sg* da ikke passe at jeg ikke kan finde ud af at installere sådan en smule codecs...!!!???