Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Konverterings hjælp og gode råd søges!

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 30. Sep 15
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 00:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer.

Vi driver en matematik træner og i den forbindelse har jeg brug for jeres ekspert viden. Jeg er begyndt at interessre mig RIGTIG meget for konvertering og drømmer hele tiden om, at få en endnu bedre konvertering end den jeg havde igår - hvilken online virksomhedsejer gør ikke dette :-)

Helt konkret, så kommer brugere ind på vores site. De får 8 opgaver gratis - 1 opgave fra hver kategori (8 ialt).

Når en bruger har oprettet sig og er kommet ind på vores app, så hvis brugeren klikker sig ind på en kategori for at se en opgave og går tilbage til forsiden, så ændrer knappen til kategorien sig til en grøn "køb adgang nu" knap. Der er så 7 kategorier, hvor en gratis bruger nu stadigvæk kan prøve 7 ud af 8 opgaver.

Jeg har tænkt på følgende for at optimere endnu mere:
Når en bruger kommer ind på vores app og blot prøver 1 opgave fra en kategori, ville det så være bedre at ændre alle de resterende 7 kategorier til en grøn "køb adgang nu" knap? Og kan man det, hvis man lover dem 8 gratis opgaver? Teknisk set har du jo adgang til 8 opgaver, men du kan med denne løsning kun komme til at se 1 af dem? 

Vil denne løsning afskrække/irritere mere end den gavner? Mine tanker er self, at man tænker "jeg kunne da godt tænke mig at se endnu en opgave - jeg betaler blot de xx kr, så gælder det hele året"....

Hvad tænker i?

Mit næste spørgsmål går på følgende optimering efter at have læst adskellige blogs om at der kan være mega meget konvertering i en velkomstmail, da det er den de fleste kun læser:

Når en bruger tilmelder sig på vores site, så får brugeren en velkomstmail ala:

---------------------

Hej og velkommen

Jeg er både glad og stolt, fordi du prøver vores system bla bla bla bla bla bla bla blabla bla bla blabla bla bla bla

Jeg er stifter af bla bla bla bla bbla bla bla bla bbla bla bla bla bbla bla bla bla b og, hvis der er noget jeg kan gøre for dig, så fang mig på xxxxxeller ved at besvare min mail. Du kan også altid ringe til mig på: bla bla bla bla bbla bla bla bla bbla bla bla bla bbla bla bla bla b.

Jeg står klar til at hjælpe dig. Hav en fortsat rigtig god dag. God fornøjelse til vi skrives igen.

Prøv opgaver nu knap

Jeg påtænker i stedet:

Hej og velkommen

Her er gode grunde til du skal købe adgang

xxxx

xxxx

xxx

xxxx

Grøn købsknap

derefter:

Jeg er både glad og stolt, fordi du prøver vores system bla bla bla bla bla bla bla blabla bla bla blabla bla bla bla

Jeg er stifter af bla bla bla bla bbla bla bla bla bbla bla bla bla bbla bla bla bla b og, hvis der er noget jeg kan gøre for dig, så fang mig på xxxxxeller ved at besvare min mail. Du kan også altid ringe til mig på: bla bla bla bla bbla bla bla bla bbla bla bla bla bbla bla bla bla b.

Jeg står klar til at hjælpe dig. Hav en fortsat rigtig god dag. God fornøjelse til vi skrives igen.

--------------------------------------------------------------

Når en bruger har været tilmeldt 5 dage eller 7 ....hvad synes i er optimalt?

så modtager man en opfølgning såfremt man ikke har købt adgang:

Hej igen

Hvor er det fedt du har været inde og prøve Dla bla bla bla bbla bla la bla bla bla bbla bla la bla bla bla bbla bla la bla bla bla bbla bla 

Hvorfor ikke købe fuld adgang nu?

Det koster dig kun la bla bla bla bbla bla la bla bla bla bbla bla la bla bla bla bbla bla la bla bla bla bbla bla 

Du kan købe adgang ved at klikke her.

Det er vigtigt la bla bla bla bbla bla la bla bla bla bbla bla la bla bla bla bbla bla la bla bla bla bbla bla 

Ha det godt så længe. Dbh Casper.

Hvad tænker i man kunne optimere her?

---------------------------------

Derudover påtænker jeg en mail efter 14 dage såfremt man ikke har købt adgang eller er det for voldsomt?

Og hvad skulle der eventuelt stå i denne?

---------------------------------------

Kom gerne med din erfaring på konvertering og hvad jeg kan gøre bedre....

Håber at høre fra jer :-)

På forhånd tusind tak.

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)