Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Konsulent søges til opsætning af web site/shop

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 23. Oct 07
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 09:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

I januar måned skal jeg have en rudimentær web site/shop op at flyve. Jeg ved intet om hvad jeg skal gøre eller hvordan jeg skal forholde mig (programmering, hosting, features). Jeg har en del erfaring med opsætning af sites mv. men det er første gang jeg kaster mig ud i shop delen.

Jeg har brug for hjælp til kravspec. samt tilbud fra et par konsulenter, der har prøvet det før. Design har jeg relativt godt styr på selv, men mine tanker skal føres ud i livet.

Skriv til mig, hvis I har lyst til at byde ind, så vi kan sætte et møde op asap.

Mvh. Iben

E: iben@buchert.com

De bedste hilsener Iben

Fra Hillerød
Tilmeldt 22. Mar 06
Indlæg ialt: 1711
Fra  Cygnet Skrevet kl. 12:12
Hej Iben,

Jeg har efterhånden hjulpet til en del butikker med at kommet igang, samt kommet fra hobby-stadiet til fuldtids-beskæftigelse.

Hvis du er bosiddende i København giver jeg gerne en gratis time hvor jeg kan svare på de mest grundlæggende spørgsmål, derefter kan vi jo se om kemien passer.

Dog har jeg et kontorfællesskab som tage al min tid frem til receptionen den 11. januar, så vil først have tid derefter. Men smid endelig en mail eller giv mig et kald hvis det er interessant.

Om ikke andet, så held & lykke med din virksomhed.

Kristian Deiborg

ROI-hunter for Bodylab

Tilmeldt 3. Dec 07
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 12:44

Hej Iben

Vi vil meget gerne give dig et bud på ovenstående

Jeg sender dig  en kort beskrivelse af Dansk Internet Selskab A/S.

Du er velkommen til at kontakte mig, hvis du har spørgsmål, behov for yderligere information, og for en mødeaftale

Se også vores hjemmeside: www.danskinternetselskab.dk  

Dansk Internet Selskab er et af Danmarks ældste webbureauer - stiftet tilbage i 1995. I dag er vi omkring 55 medarbejdere på vores kontorer i Albertslund og Århus.

Vi leverer hjemmesider og intranet til private virksomheder, organisationer, stat og kommune.

Vi er en full-service leverandør, med alle de kompetencer der skal til for at levere et hjemmeside- eller intranetprojekt herunder:

• Koncept og strategi
  • Foranalyse og kravsspecificering
  • Informationsarkitektur
  • Design
  • Tekst og kommunikation
  • Udvikling og implementering
  • Integration
  • Undervisning
  • Support
  • Projektledelse

Hvordan arbejder vi?

Vores filosofi er, at vi deltager som en partner for vores kunder gennem hele processen. Det giver efter vores erfaring det bedste resultat, hvis den samme leverandør er ansvarlig hele vejen igennem projektet. På den måde sikres en sammenhængende digital løsning, der lever op til kundens ønsker og forventninger i overensstemmelse med kravspecifikationer og designmanualer (se vores vedhæftede projektmodel).

Vi lægger vægt på at have en grundig dialog med vores kunder, så vi har en god fælles forståelse af forretningsmålene, ønsker og krav til funktion og indhold og de samme forventninger til den færdige løsning. Det er efter vores erfaring og bedste overbevisning en god måde at sikre et tilfredsstillende forløb på.

En hjemmeside er kommunikation - ikke teknologi

Til forskel fra mange andre i vores branche ser vi primært en hjemmeside eller et intranet som en kommunikationsløsning og ikke som en IT-løsning. Derfor fokuserer vi på det indhold der skal formidles, og på at finde den mest brugervenlige måde at formidle det på.

Vi lægger også stor vægt på at hjælpe og støtte vores kunder, efter at løsningen er afleveret og sat i drift - en hjemmeside eller et intranet udvikler sig jo med tiden, og der opstår nye behov, som kan kræve sparring og assistance fra os. Derfor har vi både en undervisningsafdeling, der kan hjælpe med at få løsningen forankret hos kunden, og en supportafdeling, der kan hjælpe med at besvare spørgsmål og løse problemer i forbindelse med brugen af løsningen. 

Platforme

Vi tilbyder vores kunder en bred vifte af produkter og platforme, således at vi kan tilpasse teknologien efter vores kunders behov. Vi arbejder pt. med følgende CMS-platforme, som vi har erfaring for vil kunne leve op til langt de fleste kunders behov og økonomiske rammer:

• Microsoft Office Sharepoint Server 2007
  • Sitecore CMS
  • Synkron VIA CMS
  • Dynamicweb CMS
  • Dynamic Web E-Business
  • Intrasuite

Dansk Internet Selskab er Microsoft Gold Certified Partner med særkompetencer inden for Information Worker og ISV Software løsninger. Derudover er vi Associated Partners.

Vi har arbejdet intensivt med bl.a. Microsoft Office Sharepoint Portal Server 2007 siden beta-versionen og har udviklet en lang række løsninger og særmoduler. Vi arbejder desuden med Microsoft Commerce Server og Microsoft.net. 

Kunder: 

Udvalgte referencer på hjemmesider:

·         www.aeldresagen.dk

·         www.rebild.dk

·         www.fhkommune.dk

·         www.gi.dk

·         www.forbrugsforeningen.dk

·         www.aarhusbolig.dk

·         www.bovest.dk

·         www.kglteater.dk

·         www.forbank.dk

·         www.maxbank.dk

·         www.jesper.as

·         www.nsgene.dk

Udvalgte referencer på intranet:

·         Carl F-gruppen:  http://www.danskinternetselskab.dk/kunder/virksomheder/carl+f

·         Grundejernes Investeringsfond:  http://www.danskinternetselskab.dk/kunder/organisationer/grundejernes+investeringsfond

·         Frederiksværk-Hundested kommune:  http://www.danskinternetselskab.dk/kunder/stat+og+kommune/frederiksværk-hundested+kommune

·         Folketinget:  http://www.danskinternetselskab.dk/kunder/stat+og+kommune/folketinget

·         COOP Norden – p.t. under udarbejdelse

·         Tietgenskolen – p.t. under udarbejdelse

·         Gladsaxe Kommune – p.t. under udarbejdelse

·         Velfærdsministeriet – p.t. under udarbejdelse

Med venlig hilsen

Kai Juul - kundekonsulent
------------------------------------------------------------------ 
Dansk Internet Selskab A/S
Langenæs Allé 21
DK-8000 Århus C
Mobil 40 68 25 43
 kai@dkis.dkwww.danskinternetselskab.dk

Tilmeldt 18. Dec 07
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 13:53

Hej Iben.

Jeg laver dagligt web-shops. Jeg er ikke klar over i hvor bredt omfang du har brug for hjælp, men se vores hjemmeside www.24i.dk eller hvis du er i københavn, så gik forbi Linnés Gade 14 A, 1361 København K. det er lige ved Israels Plads og nørreport. Eller skriv en mail til emil@24i.dk så finder vi et tidspunkt. Jeg har altid tid ;0)

Dbh. Emil

Fra Odense
Tilmeldt 22. Aug 07
Indlæg ialt: 2539
Fra  redWEB ApS Skrevet kl. 15:16

Hehe gad vide om vi får den smøre fra DIS hver gang de skriver i en tråd Stick out tongue

Du er også velkommen til at sende en mail til mig - følg links fra signatur Smile

Tilmeldt 3. Dec 07
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 15:23

HO HO - ikke nødvendigvis :-)

Mvh

Kai Juul

Fra Klostertorvet 6, 2. tv 8000 Århus C
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 1541
Skrevet kl. 15:23

Hej Iben

Vi vil da også gerne byde ind på opgaven, vi har desværre ikke tid til at lave et større stykke udviklingsarbejde inden for din tidshorisont.

Men vi har en standardløsning som vi sagtens kan sætte op for dig, hvis du skulle være interesseret.

Du kan se lidt om vores shop her www.taketwo.dk/webshop hvis den stemmer overens med de behov du har syntes jeg da vi skal kigge på det.

Du kan fange mig på psj@taketwo.dk hvis du er interesseret eller hvis du har spørgsmål.

Mvh Peder 

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)