Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

E-butik

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Denmark - Norway
Tilmeldt 6. Apr 05
Indlæg ialt: 364
Fra  kaffeexpress Skrevet kl. 21:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej - jeg sidder her, og ser på alle folks indlæg, og ser der er mange muligheder, Scannet shop, Dandomain, Openbizbox, osv osv..

Har kigget lidt på Dandomain, og scannet - og er ikke tilfreds med deres muligheder, alt for mange begrænsninger og ikke mulighed for at udbygge dette.. jeg har lavet grafik og tilpasse det så meget man kan - hvis du vil se dette skriv til mig.

Er der mulighed for at nogen som kan bygge et tilpasset internet butik til mig? Ved ikke om det er det rigtig forum og spørge i, men jeg ønsker en lidt mere anderledes butik, og med nogle funktioner, som jeg ikke har fundet i nogle af de andre standartshops som findes på marked.

Jeg er i gang med at åbne en internet butik med Herretøj fra aldre 15 til 35 år, og her skal jeg bruge en e-butik som er tilpasse "kun" til dette formål, med de muligheder og krav dette måtte have til at følge markede...

Men hvis der er nogen som kan bygge sådan et butik til mig, med de muligheder vi har i dag, og man kan selv tilpasse og ændre og slette og lægge til igennem hele forløbet - jeg er ikke så intersseret i hvad for et system det bliver lavet i, bare jeg kan få det jeg gerne vil ha' til en fornufdig pris. har ikke røven fuld af penge, men hvis jeg skal have et mit personlig shop, og prøve at følge med konkurencen på marked, må jeg have en høj standart.

Lidt info omkring den:

Sms funktioner
Html mail-liste
mulighed for at tilpasse andre lande
Auto lagerstyring, med henhold til Størrelse/farve (på en brugervenlig måde)
billeder skal bruges sammen med yawah.com systemet
Og så skal der være mulighed for flere billeder til hver produkt.
Se tilbud på billeder, i kr,- og %
Medlems klub - med en del fordele for medlemmer. (forskellige ting)
Varen navn koblet sammen med vare producent eks. (Jakker -> D&G)
Søtte funktion - at vi støtter penge til folk som mangler penge. (med en % del)
og mange mange andre ting...

Webdesign - har en webdesigner, hvis du ikke selv kan det.

Hvis dette kunne være et projekt for dig, så kontakt mig.

Martin@leinstein.dk - enten pr. msn, eller pr mail.

Håber på nogle postiv svar.

Med Venlig Hilsen

Martin Leinstein

P.s og nej jeg kan ikke selv finde ud af det, ellers havde jeg ikke skreven dette indlæg.

Martin Leinstein ;) - ha' verdens bedste dag

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 22:54

Hej Martin

Det lyder lige som en opgave for os hos EasyFlow, vi har en standard platform lidt a la DanDomain som vi bygger videre på. På den måde for du en skræddersyet løsning, uden at skulle betale for at opfinde den dybe tallerken.

Hvis du lyst til at vide mere, kan du kontakte os på 70 70 26 26, eller mig direkte på 26 37 79 13.

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 23:01

Hej Martin,

Kan anbefale dig http://web2it.dk/ super nice arbejde de laver.Yes

Lidt på den dyre side Hmm Men de kan trylle!

Fra Haslev
Tilmeldt 1. Sep 05
Indlæg ialt: 2094
Fra  Megahost.dk Skrevet kl. 21:25

Hej Martin,

Er der mulighed for at nogen som kan bygge et tilpasset internet butik til mig? Ved ikke om det er det rigtig forum og spørge i, men jeg ønsker en lidt mere anderledes butik, og med nogle funktioner, som jeg ikke har fundet i nogle af de andre standartshops som findes på marked.

Du skulle prøve at hive fat i <a href="http://www.deluxemedia.dk/", jeg ved at de laver webshops, der er tilpassede deres kunder, og ud fra dem jeg har set, så er de rigtigt flotte!

Personligt har jeg selv haft brugt dem til diverse grafiskt arbejde, og mine erfaringer med dem er postive, arbejdet bliver altid afleveret til tiden, så jeg kan kun give dem mine varmeste anbefalinger

Held og lykke med dit projekt 

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)