|
Hey!!!
Går med tanker om at udivde mit firma med en række ting, og til det skal jeg bruge en server. Den skal kunne kører et 3-cifret antal emails og omkring 20-30 hjemmesider, ingen webshops men bare præsentationssider, eller hvad man kan kalde sådanne nogen. Må meget gerne kunne mere, men det er det som jeg i første omgang, skal bruge. Hvad skal i have for leje af sådan en server? gode tilbud på "andre" server opsætninger, modtages også gerne hvis det er gode tilbud.
Jeg vil også høre, om der er nogen der har erfaring med mailserver programmet MailEnable? vil gerne hører alle erfaringer, og om der er andre muligheder, hvis man gerne vil have en exchange lignende server?
MVH Kristoffer Jakobsen |
Hej Kristoffer
Jeg er en lille virksomehed der har være i det situation du er i nu for nogle år siden, vi har lavet en del research og fandt frem til Merak. Den kan helt mange ting og fungere unden problem.
vi har nu kørt med det i 6 år og den fungere GODT vi er glade og vi har aldrig været ned.
Merak kan hente bruger data fra en database dermed kan du lave dit egen bruger interface hvis du vil
Bliv gratis medlem