|
Hej alle - håber I vil hjælpe mig ud. Min computer gik ned - og jeg måtte geninstallere Windows Vista for at få den op igen. Resultatet er blevet at harddisken nu er todelt: C: Her ligger den fungerende version af Vista. C: er begrænset til 10 GB, så der er ikke plads til at installere noget som helst... D: Her ligger alle mine programmer, dokumenter o.s.v. samt den ikke-fungerende version af Vista. Jeg kan ikke rigtigt komme til at gøre noget som helst fordi C: er alt for lille - og det er umuligt at finde frem til/bruge det der ligger på D: Min drøm er kun at have ét lokalt drev C: med alle mine dokumenter, programmer samt den fungerende version af Vista - altså at kopiere mine programmer, dokumenter o.s.v. fra D: til C: for derefter at slette D: Men C: er desværre for lille til at kunne gøre det sådan bare lige.... Er der nogen der ved hvordan jeg gør? På forhånd tak for hjælpen. Mvh. Michael |
Brænd det du vil gemme ud på dvd'er - slet det hele repartitioner til 1 samlet drev og geninstaller vista (alternativt slet dig D drev og brug f.eks. partition magic eller lign. til at udvide C til alt hd pladsen).
Bliv gratis medlem