Mit navn er Casper Steenholdt, Jeg er 21 år og bor i Næstved. Jeg læser til Markedsføringsøkonom og i den forbindelse skal jeg på mit fjerde semester i en 12 ugers ulønnet praktik. Det er lige netop her, du og din virksomhed kommer ind i billedet! Praktikperioden starter den 18. januar 2016 og slutter 8. April 2016, Hvor jeg løbende skal lave praktikrapport og efterfølgende hovedopgave. Jeg brænder for at arbejde med alle aspekter inden for markedsføring og salg, hvor jeg er arbejdsom og meget gerne tager imod nye udfordringer. Jeg glæder mig meget til, at prøve kræfter med min teoretiske viden, i praksis og håber på, at få en masse ny erfaring under praktikforløbet, hvor jeg blandt andet kan tilbyde at deltage i: • Den daglige opgaveløsning i marketingafdelingen • Gennemførelse af forbruger– og kundeanalyser, segmentering og målgruppevalg • Markedsundersøgelser i forbindelse med produktudvikling eller i forbindelse med nye produkter og serviceydelser • Analysering af nye markedsmuligheder og forretningsmuligheder • Løsning af opgaver inden for kommunikation og reklame, fx hvordan man når sin målgruppe eller hvad man kan få ud af at oprette en profil på facebook og andre sociale medier, samt hvordan man anvender de sociale medier til markedsføring • Udarbejdelse af forslag til promotion aktiviteter og kampagner • Udarbejdelse af marketingplaner og planer for kampagner og aktiviteter
Hvis du synes, at jeg lyder interessant, eller hvis du har nogen former for spørgsmål, må du meget gerne kontakte mig. Casper Steenholdt Hermansen Tlf: 27 62 65 43 E-mail: C.steenholdt@hotmail.com |
Hej Casper
Hvilken af de mulige opgaver du lister brænder du mest for at lave? Hvad vil være den helt perfekte opgave at sidde med?
Er du mest til hands-on operationelt arbejde eller er du mere til overordnede strategiske opgaver? Er der noget du absolut ikke vil ende med at lave?
Mvh Søren Riise