Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til annonceside

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 26. Sep 15
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 20:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer.

Jeg står og mangler en der kan hjælpe med mig at få justeret lidt på nogle ting ved min hjemmeside
Jeg har et classifiedtema, der gør det muligt at oprette annoncer, men jeg mangler lidt hjælp til at få det til at fungere optimalt...
Pt. er der problemer med at folk blot kan oprette en annonce fra deres profil - da de står som "private" af en eller anden årsag.
Desuden ønsker jeg lidt hjælp til at få nogle af de engelske knapper og andre faste dele fra mit tema, til at være dansk i stedet.
Min side skal sidst men ikke mindst have lavet en butiks-del, hvor jeg vil have en oversigt over nogle forskellige butikkers logoer, og når man så klikker på dem, ønsker jeg en liste med produkterne fra den pågældende butik, her skal der selvfølgelig være et billede af produktet. Har butikken egen hjemmeside, vil listen over produkterne fungere som landingpage, har butikken ikke en hjemmeside, ønsker jeg at butikken opretter en annonce som privatpersonerne, så de har en "butiksprofil".  Denne del ville jeg også gerne have lidt hjælp til at få udviklet!

Håber nogle af jer har interesse I, at hjælpe med mit projekt. 
Mener I at det er noget for jer, så skriv her - så vil jeg have mulighed for at kommede med mere uddybende beskrivelser.

Mvh.
Jamie 

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)