Så har jeg lige et andet spørgsmål. Bare til forståelsen skyld.
En anden leverandør skriver at de gerne vil være en del af min webshop og at de nok godt kan hjælpe med lagervarer, så jeg har noget at starte på.
Hvad mener de dog med det. det kan godt ske det utrolig dumt spørgsmål, men ja det regnede jeg da også med de ville, når de er klar på et samarbejde :'D ?
De mener da vel ikke gratis? Det kan jeg da slet ikke forstille mig.
En af dem nævnte noget med en at de ville lave en kreditvurdering af min virksomhed. Hvad skal det betyde?
Min virksomhed er en enkeltmandsvirksomhed.
2
Så har jeg lige et andet spørgsmål. Bare til forståelsen skyld.
En anden leverandør skriver at de gerne vil være en del af min webshop og at de nok godt kan hjælpe med lagervarer, så jeg har noget at starte på.
Hvad mener de dog med det.
1
Det er besværligt at lave kreditvurdering af enkeltmands - det er for at sige det ærligt - ikke muligt uden din nære hjælp - og det vil være lidt usædvanligt. De ved måske ikke du er enkeltmands (ellers skal der årsopgørelser o.l. til)
2
De kan jo ikke være medejere i enkeltmands men de mener måske, at de vil stille varer til rådighed i kommision = de ejer dem - men du må sælge dem til en aftalt pris - Måske beholder de dem på lager og sender når du har solgt dem - googledropshipping - men det vil i alle fald normalt betyde, at de stiller varer til rådighed som du først skal betale når din shop har solgt dem
vh John Hannover
6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER
Nu aner vi jo intet om hvad det er for vare du sælger, men u fra det leverandøren skriver virker det som om at der skal lidt mere forhandling til. Jeg formoder ikke at du har set hverken priser eller salgs og leveringsbetingelser fra dem? Du kan uden problem starte med at spørge dem hvad de vil kunne tilbyde dig.