Mangler tømrer opgaver i december måned. - Amino.dk
på Amino
Bliv gratis medlem på Amino

Køb et Amino Sponsorlink

Nye ekspertblog-indlæg
om  Marketing & Salg (Ikke Internet)

Læs flere ekspertindlæg

Top karmaliste (30 dage)

De flinkeste Amino’er der hjælper mest med "Hjælp til markedsføring & branding (Ikke internet) "

Mangler tømrer opgaver i december måned.

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
Amino-karma 4
Fra Ålsgårde
Tilmeldt 7. nov 15
Indlæg ialt: 1

Skrevet 07-11-2015 kl. 07:17

Kære aminoer. Vi er en tømrervirksomhed som startet i febuar måned i år. Holder til i Helsingør Nordsjælland. Vi er i dag 4 mand. Tre tømrersvende og en snedker. Det har været en fantastisk start, men da vi har mistet et støre projekt i som vi havde i ordrebogen, har vi nogle små perioder uden opgaver de næste par måneder. Skulle du/i kende nogle som skal have udført tømrer/snedker opgaver inden for det næste stykke tid, så bed dem kikke forbi levyognielsen.dk søg evt også på trustpilot. Forventer man håndværker der springer over hvor de kan, så er vi ikke de rigtige at kontakte!

Med venlig hilsen Johnny B Nielsen

Amino-karma 616
Fra Århus
Tilmeldt 8. feb 12
Indlæg ialt: 120

Ditte
Fra Words Alive
Skrevet 07-11-2015 kl. 11:31

Hej! Jeg søger en case til at prøve mit koncept af :) Det er gratis at deltage. I sender jeres mailadresse og så får I en stemmefil tilbage med skæve vinkler og et indspark til flere kunder.

Til dagligt laver jeg reklamespeaks og idéudvikler med private og virksomheder - nu vil jeg gerne teste mit koncept enLYDidé af. 
Interesseret? 

Hilsen
Ditte Ernst

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)

RSS-feed

Besøg vores samarbejdspartnere :