Hej iværksættere Jeg står i den situation at jeg skal til at drive en e-shop med digitale produkter. Selve produkterne bliver allerede solgt af en hollænder på sin online shop, og han har tilbudt mig at vi kan lave en aftale om at jeg kan få lov til at sælge dem i Danmark, mod en procentdel af hvert salg jeg laver. Det kræves af mig at jeg oversætter produkterne fra dansk til engelsk, og så er de ellers klar til at blive solgt igennem mig, men min problemstilling er. Hvad kan man tillade sig at give ham af profit, for de salg jeg laver? Produkterne kan sammenlignes med en powerpoint præsentation, som han har designet, og jeg så skal sælge igennem min egen danske shop. Det skal lige siges at den danske befolkning aldrig nogensinde vil komme i nærheden af hans shop, og derfor vil det kun være en win/win situation for ham. Jeg skal have lavet et foreslag til hvordan et samarbejde som vores kunne foregå, men er lidt i tvivl om hvor mange %'er han kan forlange, af de salg jeg laver. Selve produkterne vil blive solgt for ca. 60-80 DKK. |
Salg af digitale produkter, produceret af en anden virksomhed.
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
- 1
Har din webshop brug for en erfaren hånd? Med 9 års erfaring inden for e-handel kan jeg blive din eksterne webshop manager | Appreciate Web
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)