Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Import af Kosttilskud

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 15. Aug 05
Indlæg ialt: 90
Skrevet kl. 18:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg er ved at undersøge muligheder for at importere kosttilskud til fitness og bodybuildere.
Ideen går på at importere fra USA el. Europa og sælge det uden for EU, dvs. er målgruppen ikke i Danmark.

Jeg ved ikke om der er nogen som har erfaringer med det herinde, men mit spørgsmål går egentlig på omkring regler for at importere det til Danmark.

Desuden vil jeg også meget gerne høre, hvis der er nogen, som kender nogle virksomheder i USA el. UK altså Grossister. Jeg satser mest på amerikanske produkter, som er lidt dyrere.
Tilmeldt 21. Mar 06
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 15:14

Hej Trendbuy...

Jeg har selv solgt kosttilskud af samme katagori som du sigter efter. Jeg startede med at købe kosttilskudet fra danske grossister, men dette var alt for dyrt. Senere fik jeg en kontakt i UK som var rimelig med pris osv. Jeg vil nok råde dig til at gå efter at finde en distributør i UK da det er nemmere at få kosttilskud ind i landet derfra end fra US.
Men jeg må spørge dig hvorfor satse på udlandet når det drejer sig om salg af kosttilskud. Sådanne ting i udlandet er primært meget billigere end i DK. Er det pga. af fødevarerloven?

Tilmeldt 15. Aug 05
Indlæg ialt: 90
Skrevet kl. 15:35
Hej LaCour, nej det har ikke noget med fødevareloven at gøre. Grunden til det, er at jeg er medejer at et stort udenlandsk forum, hvor jeg ser store muligheder. Priserne i det land er skyhøje nærmest 60 % dyrere end Danmark. Grunden til det er dyrere er egentlig pga. de har nogle rimelig stramme regler i landet omkring kosttilskud, det skal godkendes og det tager en helvedes masse tid. Så jeg vil sælge fra DK og til det land (Tyrkiet)

Jeg vil meget gerne have nogle links af dig til forskellige grossister, hvis du har det.

Tilmeldt 21. Mar 06
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 16:04
Jeg vil gerne hjælpe dig på vej... sender dig lige en PM
Side 1 ud af 1 (4 indlæg)