Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Stor Facebook gruppe omhandlende Apple sælges med søster grupper og domæner

Side 2 ud af 3 (28 indlæg)
Fra Randers
Tilmeldt 18. May 11
Indlæg ialt: 71
Skrevet kl. 12:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Måske er det bare mig, men jeg læser det desværre ikke som interesse. Nu har der været mange forskellige administratorer i gruppen, og ved du hvad, den er ikke lukket endnu. Jeg ser intet problem i at en gruppe skifter admins, men hvis Facebooks regler siger at det skal foregå skriftligt med dem, så er det selvfølgelig også en mulighed at gøre når der kommer nye administratorer i gruppen. 

Fra The Moon
Tilmeldt 2. May 14
Indlæg ialt: 865
Fra  Space Surfer Skrevet kl. 15:52

Dennis:

Måske er det bare mig, men jeg læser det desværre ikke som interesse. Nu har der været mange forskellige administratorer i gruppen, og ved du hvad, den er ikke lukket endnu. Jeg ser intet problem i at en gruppe skifter admins, men hvis Facebooks regler siger at det skal foregå skriftligt med dem, så er det selvfølgelig også en mulighed at gøre når der kommer nye administratorer i gruppen. 

Jeg tror som sådan ikke at Facebook har det helt vilde imod at en gruppe som sådan skifter admin, men derfra og så til åbent at ville sælge en gruppe og evt. bruge gruppen til at spamme alle med andet urelevant markedsføringsmateriale, der der er naturligvis et stykke.

Der findes også grupper på nette som har sider hvor der handles lystigt, og her visse grupper som har rundet over 300.000 likes.

Jeg tror også det er hulens svært at værdisætte en side med mindre man er lige præcist i det segment, altså hvor produktet er meget smalt, som f.eks. Iphone.
Ellers har jeg rigtig svært ved at finde værdien af mange likes hvis man er i en helt anden branche.

jeg tror mange reagerer en smule negativt, da der er voldsom mange sider der bare bankes op i en fart og meget ofte som snylter på eksisterende sider. Dette udelukkende for at få rigtig mange likes og derefter at kunne sælge dem.

Se bare i dag med siden H&M Danmark kontra H&M som er i vælten i dag.

Fra København V
Tilmeldt 10. Mar 09
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 15:48

Jeg tror jeg har værdiansat den ;) 100kr indtil videre :)

Fra Randers
Tilmeldt 18. May 11
Skrevet kl. 17:17

Anders Bagnegaard Kristensen:

Jeg tror jeg har værdiansat den ;) 100kr indtil videre :)

Jeg tror at vi kender hinanden godt nok til at du godt ved den aldrig kommer til at gå til 100kr Wink

Fra Randers
Tilmeldt 18. May 11
Skrevet kl. 21:30

Er der slet ingen der er interesserede i en enorm gruppe som er velfungerende? Smile

Fra København
Tilmeldt 8. Jul 05
Indlæg ialt: 1746
Skrevet kl. 21:42

Ville det ikke være oplagt at lave et opslag inde i din gruppe og spørge dér? Smile

Grafisk design & produktudvikling: www.davidchristensen.dk

Fra Randers
Tilmeldt 18. May 11
Skrevet kl. 09:56

davidchristensen:

Ville det ikke være oplagt at lave et opslag inde i din gruppe og spørge dér? Smile

Jeg har også overvejet det, for det er helt sikkert den rigtige målgruppe. 

Jeg ønsker dog ikke at folk skal flygte ud af gruppen, da de kan tro at den næste administrator har trælse hensigter med grupperne.

Fra Randers
Tilmeldt 18. May 11
Skrevet kl. 09:14

Denne lille auktion slutter om ganske få timer.

Hvis mindsteprisen ikke er budt efter kl 12, må interesserede gerne sende sine bud til mig på enten facebook eller email.
Det værste der kan ske er at du får et "nej tak".

Tilmeldt 2. Nov 15
Indlæg ialt: 146
Fra  eRecept.dk Skrevet kl. 09:48

Kan man købe annoncer/reklame på din facebook gruppe?

Hvad er buddet oppe i pt?

e Recept Receptpligtig medicin på nettet. Godkendt af de danske sundhedsmyndigheder.

Fra Randers
Tilmeldt 18. May 11
Skrevet kl. 10:30

Der er intet bud endnu.

Jeg har ikke tilladt reklamer af nogen art, men ny ejer bestemmer selv hvad gruppen fremover skal bruges til.

Side 2 ud af 3 (28 indlæg)