Måske er det bare mig, men jeg læser det desværre ikke som interesse. Nu har der været mange forskellige administratorer i gruppen, og ved du hvad, den er ikke lukket endnu. Jeg ser intet problem i at en gruppe skifter admins, men hvis Facebooks regler siger at det skal foregå skriftligt med dem, så er det selvfølgelig også en mulighed at gøre når der kommer nye administratorer i gruppen.
Måske er det bare mig, men jeg læser det desværre ikke som interesse. Nu har der været mange forskellige administratorer i gruppen, og ved du hvad, den er ikke lukket endnu. Jeg ser intet problem i at en gruppe skifter admins, men hvis Facebooks regler siger at det skal foregå skriftligt med dem, så er det selvfølgelig også en mulighed at gøre når der kommer nye administratorer i gruppen.
Jeg tror som sådan ikke at Facebook har det helt vilde imod at en gruppe som sådan skifter admin, men derfra og så til åbent at ville sælge en gruppe og evt. bruge gruppen til at spamme alle med andet urelevant markedsføringsmateriale, der der er naturligvis et stykke.
Der findes også grupper på nette som har sider hvor der handles lystigt, og her visse grupper som har rundet over 300.000 likes.
Jeg tror også det er hulens svært at værdisætte en side med mindre man er lige præcist i det segment, altså hvor produktet er meget smalt, som f.eks. Iphone. Ellers har jeg rigtig svært ved at finde værdien af mange likes hvis man er i en helt anden branche.
jeg tror mange reagerer en smule negativt, da der er voldsom mange sider der bare bankes op i en fart og meget ofte som snylter på eksisterende sider. Dette udelukkende for at få rigtig mange likes og derefter at kunne sælge dem.
Se bare i dag med siden H&M Danmark kontra H&M som er i vælten i dag.
Hvis mindsteprisen ikke er budt efter kl 12, må interesserede gerne sende sine bud til mig på enten facebook eller email. Det værste der kan ske er at du får et "nej tak".