Så er min shop www.artficialshop.com helt klar (Synes jeg selv) - Men vil dog rigtig gerne have lidt feedback på gode og mindre gode ting ved shoppen.
Shoppen er på engelsk, da jeg har mange forskellige kunder rundt omkring i verden (Ved jeg fra salg via instagram, etsy og pinterest). Jeg har haft lidt problemer med min currency converter, så den er ved at blive ordnet, derfor ingen mulighed for at skifte valuta (Men kommer asap)
Da jeg selv nyder rigtig godt af hele Amino's netværk, så vil jeg selvfølgelig gerne give alle Amino brugere 35% på alle mine unikke plakater.
Brug blot koden: ART35 ved checkout, så bliver de 35% trukket automatisk fra og så er der selvfølgelig gratis levering :-)
Hold ny op nogle lækre plakater. Jeg elsker, at jeres hjemmeside er så simpel. Jeg elsker, at I har formået at lave en så lækker side med et gratis Shopify tema.. jeg synes tit jeg ser, at folk laver noget utroligt klumset med det.
I har en ordre fra mig her i aften, den er helt sikker.
Managing Director af TimothyMedia Ltd. & Salerific Ltd Få udviklet din næste webshop billigt hos TimothyMedia.com
Mange tak for de fine ord og er glad for du bemærker enkeltheden, for er den jeg gerne ville have frem, så besøgende med det samme, ved hvad siden handler om og hvordan de køber, nemt og enkelt.
Jeg vil se meget frem til at modtage din bestilling iaften, Christian :-D Tak for din feedback
Hej Kasper. Mange Tak for din feedback og du har helt ret og som jeg skriver i indlægget har vi lige lidt problemer med vores currency converter, for skal selvfølgelig være sådan at man kan skifte valuta alt efter hvor man kommer fra. - Arbejder vi stærkt på.