Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Artficialshop.com er åben og der er selvfølgelig en Amino rabat på 35% - Giv gerne feedback

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 19. Jun 14
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 14:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er.

Så er min shop www.artficialshop.com helt klar (Synes jeg selv) - Men vil dog rigtig gerne have lidt feedback på gode og mindre gode ting ved shoppen.

Shoppen er på engelsk, da jeg har mange forskellige kunder rundt omkring i verden (Ved jeg fra salg via instagram, etsy og pinterest). Jeg har haft lidt problemer med min currency converter, så den er ved at blive ordnet, derfor ingen mulighed for at skifte valuta (Men kommer asap)

Da jeg selv nyder rigtig godt af hele Amino's netværk, så vil jeg selvfølgelig gerne give alle Amino brugere 35% på alle mine unikke plakater.

Brug blot koden: ART35 ved checkout, så bliver de 35% trukket automatisk fra og så er der selvfølgelig gratis levering :-)

Rigtig god dag.

Mvh.

Jonas

Fra London
Tilmeldt 1. Feb 15
Indlæg ialt: 164
Skrevet kl. 14:54

Hold ny op nogle lækre plakater. Jeg elsker, at jeres hjemmeside er så simpel. Jeg elsker, at I har formået at lave en så lækker side med et gratis Shopify tema.. jeg synes tit jeg ser, at folk laver noget utroligt klumset med det.

I har en ordre fra mig her i aften, den er helt sikker.

Managing Director af TimothyMedia Ltd. & Salerific Ltd
Få udviklet din næste webshop billigt hos TimothyMedia.com

Tilmeldt 19. Jun 14
Skrevet kl. 18:39

Mange tak for de fine ord og er glad for du bemærker enkeltheden, for er den jeg gerne ville have frem, så besøgende med det samme, ved hvad siden handler om og hvordan de køber, nemt og enkelt.

Jeg vil se meget frem til at modtage din bestilling iaften, Christian :-D Tak for din feedback

Fra Skive
Tilmeldt 7. Mar 11
Indlæg ialt: 663
Fra  FoliePartner.dk Sjovegadgets.dk Skrevet kl. 19:21

Rigtig flot hjemmeside! Det minimalistiske design spiller rigtig godt sammen med jeres skarpe og flotte plakater :-)

I burde overveje at vise priserne i USD eller endnu bedre en funktion til at vise priserne i andre valutaer når siden nu er engelsk :-)

Hjælper virksomheder med at vækste igennem effektiv Facebook-annoncering.
Skal jeg også hjælpe dig?

Tilmeldt 19. Jun 14
Skrevet kl. 19:30

Hej Kasper. Mange Tak for din feedback og du har helt ret og som jeg skriver i indlægget har vi lige lidt problemer med vores currency converter, for skal selvfølgelig være sådan at man kan skifte valuta alt efter hvor man kommer fra. - Arbejder vi stærkt på.

Tilmeldt 19. Jun 14
Skrevet kl. 04:01

Hej Christian.

Ville bare lige hører om der gik noget galt på siden, for kunne ikke se en ordre fra dig der om aftenen.

Fair nok hvis du har fortrudt, vil bare sikre mig der ikke opstod en fejl på sitet eller noget :-)

- Vil meget gerne have mere feedback, hvis der er nogen derude som vil komme med lidt.

Tak på forhånd
Jonas

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)