Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til min VS hos Hosteurope.de

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Kalundborg
Tilmeldt 14. May 05
Indlæg ialt: 539
Fra  HosKejser Skrevet kl. 16:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa.

Jeg ved der er flere herinde der bruger Hosteurope.de som host som jeg.

Jeg vil gerne snakke lidt med jer der har fundet ud af eller kan sætte div domæner op som "clients" eller hvordan nu det gøres.

Jeg er nemlig lidt i tvivl omkring hvordan jeg får div. domains online ved brug af det Plesk halløj.

mvh

Kasper 

Supply Chain blæksprutte

Fra Randers
Tilmeldt 13. Nov 05
Indlæg ialt: 117
Skrevet kl. 19:07

Hej Kasper

Vi bruger godt nok ikke Hosteurope.de, men jeg er ret sikker på at Plesk ser ens ud alle steder, da det er et standardprodukt som udbyderne putter på serveren.

Men.. Allerførst skal du oprette nogle clients, det går jeg ud fra du har gjort allerede. Dernæst skal du opsætte nogle Client Templates som er en skabelon for hvad de forskellige kunder skal tildeles mht. plads på webhotellet og på mail mv. Tilbyder du f.eks 500, 1000 og 1500 MB kan du jo lave tre forskellige

Under Client templates kan du også sætte hvor mange domains en client må få. Når du så har oprettet disse Client templates er du klar til at gå videre. Klik på en client og du vil kunne oprette et domæne med 'Add new Domain'. Du kan altid ændre en individuel brugers indstillinger så de fraviger fra din client template ved at klikke på 'Limits' under din Client.

Håber det hjalp lidt, ellers må du skrive igen :)

Fra Kalundborg
Tilmeldt 14. May 05
Indlæg ialt: 539
Fra  HosKejser Skrevet kl. 20:45

Tak Simon.

Jeg har netop skrevet en mail til dig med nogle flere spørgsmål.

mvh

Kasper  

Supply Chain blæksprutte

Fra Randers
Tilmeldt 13. Nov 05
Indlæg ialt: 117
Skrevet kl. 21:29

Så lidt da ;-)

Har lige sendt svar retur, håber det hjælper dig lidt videre

Mvh.

Simon