Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvorfor kan jeg ikke få webshoppen på første side af Googles søgeresultater?

Side 3 ud af 3 (23 indlæg)
Fra DK- Struer
Tilmeldt 26. Dec 06
Indlæg ialt: 2831
Fra  Ifindu.dk Skrevet kl. 22:51
Hvor mange stjerner giver du? :

davidchristensen:
Jeg mener bare - én ting er søgemaskineoptimering - men en anden ting er vel 'menneskeoptimering'. Jeg synes jeg har set en del eksempler på hjemmesider, hvor man netop har arbejdet med søgemaskineoptimering og fuldstændig har glemt, at en hjemmeside faktisk er beregnet til mennesker..

That's why we wear black hats for seo 

njah ikke længere, men det virkede godt dengang

Få hjælp til at det tekniske omkring Web og Grafisk -  https://icode.dk

Fra Odense C
Tilmeldt 4. Mar 12
Indlæg ialt: 969
Skrevet kl. 15:32

Jeppe Bech:

Simon Hansen:

En artikel på 1000-2000 ord om emnet er en rigtig fin idé. Gerne med en keyword density på 0,5-1%+ ("naturmaling" skrives 1 gang for hvert 100 ord = 1%).

Skader det hvis keyword density f.eks. er 2%?

Man snakker gerne om keyword stuffing/clutching. Altså frygten for at overoptimere (skrive dit keyword så mange gange overalt) så meget, at Google straffer dig for det. 

Mange skriver i dag gerne med en keyword density under 1%, hvorimod andre fortsat gerne vil over de 1,5-2%. I mit hoved er det dog emnet der bestemmer det. Skriver du eksempelvis om bomuldsunderbukser er det måske svært at få det ord ind 1 gang for hvert 50 ord = Unaturligt = Google straffer formodentlig. Hvorimod "lån" kan være mere stuffed. "Når du vil optage et lån, låner du penge fra en bank. Før banken har lyst til at låne dig penge igennem et forbrugslån".. Sjældent vil "lån" alene dog udgøre 2%+ af ordene, hvorimod låne, forbrugslån, lån osv. sammenlagt godt kan komme højt op.

Er en vuderingssag. Hold det naturligt :)

Seneste personlige projekt er siden om datingsiderne: http://finddating.dk/. Søger Googles top. Kan vi hjælpe hinanden? PM mig!

Tilmeldt 16. Sep 09
Indlæg ialt: 2211
Fra  Tekstfokus Skrevet kl. 14:49
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Om det er blevet umoderne at gøre sig umage med tekst. :S :S Sikke noget. Ikke hos mig, jeg gør mig umage med hver eneste tekst, uanset om jeg skriver for kunder eller for min egen virksomhed

Men det er altså sådan, at hvis man sælger noget, som man ved en masse om, er det ikke det helt store problem at skrive 1000 ord. Faktisk kunne man let skrive mere, hvis man havde tid til det. 

Du tager fejl i den vurdering af Googles algoritmer. Google ændrer algoritmer, netop fordi Google hele tiden prøver at tune mere og mere ind på, hvad mennesker kan lide, og hvad de opfatter som kvalitet. Det vil sige, at Google forsøger hele tiden at menneskeoptimere. Det har ikke noget at gøre med, at tekster skal være fortænkte. Men der er altså ikke noget mærkeligt i, at bruger skriveteknikker. Det gør journalisterne fra den lokale avis da også, hvis de ellers kan deres kram. 
Der er forskel på at skrive et postkort, en webtekst, et digt og en artikel til Berlingeren. 

Side 3 ud af 3 (23 indlæg)