Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

spørgsmål ang. Dedikeret server

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 11. Nov 11
Indlæg ialt: 310
Skrevet kl. 13:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Allesammen

Jeg er på udgik efter en dedikerete server. Der hvor jeg syntes man får mest for pengene af hvad jeg har kigget på

Er på http://www.hostgator.com/dedicated

Men er der nogen som har erfaring med dem, eller kender til et lige så godt tilbud men med bedre support og erfaringer?

Det er Standard planen jeg cirka har brug for.

Mvh

Frederik

Fra Haslev
Tilmeldt 1. Sep 05
Indlæg ialt: 2094
Fra  Megahost.dk Skrevet kl. 23:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Hostgator er en udemærket hosting virksomhed, som man trygt kan vælge, men jeg syntes at du skal overveje nogle ting først:

1. Hvad skal du bruge det til, er det website i USA du skal promovere, så er det godt nok, hvis det er i Europa, så ville jeg nok vælge en europæisk udbyder feks leaseweb.com

2. Kan du selv vedligeholde serveren? Hvis ikke så skal du hyre nogen til det

3. er det nødvendigt med en dedi server, nogen kan en VPS også være en god løsning

Fra København
Tilmeldt 5. Dec 14
Indlæg ialt: 52
Fra  proudwing ApS Skrevet kl. 00:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Frederik

Du er også meget mere end velkommen til at kontakte os. Vi sælger også dedikerede servere
Men som Henrik også er inde på, er det en god idé med behovsafklaring i første omgang. De fleste kan nøjes med VPS når de tænker "dedikeret server" 

Uanset hvad er du velkommen til at kontakte os for et uforpligtende tilbud på en hosting aftale. Vores servere er i øvrigt placeret i Danmark og du får dansk support Skype-Wink

Mvh
Andreas
https://www.proudwing.com/da/

Tilmeldt 17. Jul 12
Indlæg ialt: 2177
Fra  Hosting4Real Skrevet kl. 08:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Andreas Pilgaard:

Hej Frederik

Du er også meget mere end velkommen til at kontakte os. Vi sælger også dedikerede servere
Men som Henrik også er inde på, er det en god idé med behovsafklaring i første omgang. De fleste kan nøjes med VPS når de tænker "dedikeret server" 

De fleste kan endda oftest nøjes med shared hosting Big Smile

Udover det er Hostgator (EIG) en skod virksomhed (Tag et kig på webhostingtalk.com omkring deres ufattelig store nedbrud).

Hvis jeg var dig ville jeg gå efter en mindre udbyder som faktisk sætter pris på du er kunde, hvor hos hostgator, er du bare et nummer, og om du er kunde eller ej er komplet ligegyldigt for dem - og det kan du oftest mærke som kunde, det sekund du har et problem.

Hosting4Real - High performance webhoteller.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)