Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

køb af webshop eller handelsvirksomhed

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 1. Nov 07
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 21:22 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

hej TVH,

det lyder interessant. Jeg kunne godt tænke mig at høre nærmere.

mvh. Skytte. 

Tilmeldt 28. Apr 08
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 08:50 | Låst

Hej Skytte.

Tak for din henvendelse på Amino.

Jeg er ved at afvikle mine aktiver/aktiviteter, og i denne forbindelse har jeg følgende 4 meget vidt forskellige forretninger til salg. Der er tale om gode forretninger, men p.g.a. udlandsophold, ønsker jeg  at sælge:

1.  Webshop (salg af kondomer og lign.)

Denne forretning har jeg i kommission for sælger. Prisen er kr. 28.000,-. Webshoppen hedder
www.kondompriser.dk. Tillige medfølger domænerne: billig-kondomer samt durex-kondomer.

Varelager: ca. 1000-2000 kondomer, medfølger uden beregning.

2. 
Eneimport/agentur for Danmark af kendt, europæisk windsurf board.

Kræver at køber har kendskab til branchen og er aktiv surfer (eller i hvert fald kan surfe).

Minimum skal én af købers ansatte/samarbejdspartnere kende til branchen.

Domæne medfølger, det er SAMME domæne som producenten/navnet på boardet.

Pris: kr. 99.000,00.

3.  B2B
Import/distribution/salg af MANN-HUMMEL filtre.

Import/distribution/salg af MANN-HUMMEL filtre, til auto- og lastvognsbranchen.
Følgende producent/brand-domæner medfølger:
Mann-hummel.dk
Mannhummel.dk
Mannfilter.dk

Der medfølger også kunde/kontaktkartotek på ca. 600 autoforhandlere. Der vil også være gode muligheder for export til de Skandinaviske lande. Leverandøren af disse MANN HUMMEL filtre kan også levere andre varer i relation til auto- og lastvognsbranchen. Der er et meget stort potentiale i denne forretning, for forbruget jo er enormt, og stigende.
Pris: kr. 99.000,00.

4.  Webshop.

Webshoppen www.briket-priser.dk afhændes.

Træpillemarkedet i Danmark er enormt, pga. de høje oliepriser.

Der kræves IKKE lagerplads, idet der anvendes lagerhotel. Denne webshop kan styres fra hjemmekontoret - også fra en lejlighed. Dvs. DU ser aldrig chaufføren - eller træpillerne. Der er fsv tale om drop-shopping. Der foreligger MEGET gunstig prisaftale med leverandør, hvilket betyder, at webshoppens træpiller er de billigste på markedet. Indkøbsprisen for 1 palle/ton 8mm træpiller i 15-20 kg. sække, er ca. 1000 - frit leveret i DK!

BEMÆRK: Denne webshop er en NO-RISK forretning, for du vil aldrig komme til at stå med et usælgeligt varelager, og varelageret svinger mellem 0 og kr. 20.000,00. De løbende omkostninger ved webshoppen/hosting er MINDRE end kr. 200,00 om året.

Denne webshop er rigtig god, hvis man er "ny iværksætter" og/eller man blot ønsker at tjene en ekstra skilling. Kan fint køre som hobby forretning.

Der medfølger yderligere et par domæner (www.briketsalg.dk samt www.billige-træpiller.dk) som ved hjælp af ad-words på Google, kan trække kunder i butikken. Mobiltelefon samt mobiltelefonnummeret på hjemmesiden kan evt. medfølge.

PRIS for shoppen, varelager, mobiltlf.+nr. samt yderligere 2 domæner, bl.a. træpille-priser.dk: KUN kr. 45.000,00!!

(Hvis varelageret er mindre end kr. 10.000,00 på overtagelsestidspunktet, så medfølger varelageret u/b). Hvis varelageret er større, så kan køber overtage varelageret indkøbspris minus 150,00 pr. palle. Så får køber da en rigtig god start.

Interesseret i at høre nærmere, så kontakt mig her eller på :
mail@mogens-jensen.dk

--
Med venlig hilsen
Mogens Jensen

Fra Sunds
Tilmeldt 14. Feb 07
Indlæg ialt: 32
Skrevet kl. 13:04 | Låst

Hvad søger du ??

Jeg har webshop i udviklingsfasen men med stort potentiale til salg. Kontakt mig på min private mailadresse nicklas6755@hotmail.com for yderligere oplysninger.

Tilmeldt 17. Aug 11
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 01:19 | Låst

Hej hvilken shop er det du leder efter

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)