Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Oprette IVS til ejerskab af iphone app.

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra Århus
Tilmeldt 24. Mar 11
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 10:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg har udviklet en iphone app som jeg vil gå live med i USA om kort tid.

Jeg vil oprette en IVS og have at dette selvskab skal eje Iphone Appen 100% inden.

Dvs, at ejerskabet skal tilhøre selskabet så jeg er sikret 300% imod mulige søgsmål.

Se det ikke som en paranoid holdning men jeg vil IKKE have noget personligt og juridisk ansvar overfor en app på det amerikanske marked, hvor de sagsøger hinanden for at trække vejret osv.

Jeg har ikke råd til at hyre en advokat til at få lavet dette, så jeg tænkte at der var nogle herinde der kunne fortælle mig hvorledes ejerskab af app overføres til IVS selvskab, så jeg er 100% FRI af det juridiske ansvar overfor denne app og derfor på INGEN måde kan gøres ansvarlig overfor hvad denne app vil medføre?

Jeg er villig til at betale et mindre beløb for hjælp.

Pft

Mvh

Brian Petersen

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46448
Fra  John Hannover Skrevet kl. 10:53
Hvor mange stjerner giver du? :

hvis det er en kørende fungerende app kan du sælge den for den værdi du - evt med revisorhjælp, kan begrunde den har - fra privat til dit IVS mod en skat på den fortjeneste du personlig får

Hvis det er noget du har i hovedet eller under udvikling men uden værdi som sådan kan du lade dit IVS anmelde den som ejer hos IphoneApp eller hvor man sælger sin app igennem

Regn med lidt faste omkostninger - men jeg er enig i formålet, at være beskyttet mod sager - http://finansiel.blogspot.dk/2015/09/hvad-koster-det-ca-at-ha-selskab-eller.html 

Overvej min bog om IVS som har mange vigtige punkter for nu IVS ejer - se indholdsfortegnelse inden evt køb her http://jh-e-books.blogspot.dk/2015/09/ivs.html 

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)