Findes der et system/software/website der automatisk genererer en årsrapport udfra forudfyldte parametere? Noget ala. Deniro, men for årsrapporter i stedet for årsregnskaber?
Jeg har søgt nettet tyndt, og finder kun en række templates, som jeg ikke synes dækker mine spørgsmål.
Det drejer sig om et holding selskab med meget få aktiviteter.
Jeg ville ønske Skat havde brugt lidt mere tid på SEO
Ret beset er det ikke Skat du skal klandre, men Erhvervsstyrelsen.
Udover linket som du har fået til indberetning, så gør dig selv den tjeneste at kigge på nogle regnskabs-eksempler for at danne dig en idé om indholdet og opbygningen af et regnskab. Der er desvære mange af "gør det selv" regnskaberne der indeholder mange fejl og ved en kontrol hos Erhvervsstyrelsen som bliver afvist for ikke at være udarbejdet korrekt.
Der er desvære mange af "gør det selv" regnskaberne der indeholder mange fejl og ved en kontrol hos Erhvervsstyrelsen som bliver afvist for ikke at være udarbejdet korrekt.
ja ofte netop de helt små simple overholder ikke regler - men man kan jo også sige, at hvis det ER et holding selskab - så SKAL det jo indberettes via det link, som jo ikke som sådan er til skabelon (selv om det kan det) men jo er et som alle med et selskab meget gerne skal kunne kende til
Søgning på indberet regnskab har i alle fald dette som de 4 øverste link (ud over en annonce) i google så den SEO var vel Ok efter som det er det der er formålet:)
vh John Hannover
6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER