Jeg er en ung fyr som har været igennem en masse problemer i livet men som er kommet oven på igen takket være nogen kanin dræbere ( Jæger soldater) men den træning jeg har fået samt det jeg har set fra side linien de laver i deres overlevelses kursus virksomheder har givet mig iden om at flytte overlevelses turen ind foran skærmen. altså lære folk at samarbejde bedre ved hjælp af PC spil. jeg er selv IT nørd så har tjeck på alt det med Teknikken men mangler nogen som ville have dette som en niche eller andet i deres virksomhed. fordi da jeg er pensionist må jeg ikke tjene noget men vil godt ligge nogen timer i projektet da jeg syndes det er intreessernt håber nogen kan hjælpe mig videre med dette.
vh Ravnen
|
Spændende projekt!
Det er noget som jeg har læst noget om, og havde jeg mere tid mellem hænderne end jeg har pt. så lavede jeg også noget lignende. Man må jo prioritere :).
Jeg har desværre ikke faciliteterne til det, men jeg vil ønske dig held og lykke med projektet. Hvis det bliver til noget må du meget gerne skrive det videre til os andre her på Amino, jeg kan muligvis smide nogle i din retning.
Hilsen Kasper.