Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Opstart af vagtfirma

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Aarhus
Tilmeldt 8. Sep 15
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 23:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle skønne folk herinde! Jeg har virkelig brug for jeres hjælp især fra dem der har erfaringer indenfor vagtbranchen. Jeg er en mand på 27 år som går og overvejer, at opstarte et vagtfirma i Aarhus omegn. jeg har været vagt/dørmand i 7 år. Jeg har ingen erfaring som selvstændig derfor spørger jeg til råds..

Hvor højt skal prisen være i forhold til andre, især når der er SÅ stor konkurrencer?

Alle svar modtages med kyshånd.

bedste hilsnerne Santiago

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 04:56

Hvorfor fokuserer du på prisen, fremfor kvaliteten? Jeg har tidligere hyret vagtfirmaer og jeg foretrækker de firmaer hvor de ansatte virker en smule velovervejet udvalgt, hvor vagterne udviser dialogvillighed og hvor jeg kan være sikker på, at de ikke tæsker nogen gul og blå. Kan en virksomhed levere ovenstående, betaler jeg glædeligt mere.

Fra København
Tilmeldt 20. Aug 11
Indlæg ialt: 902
Skrevet kl. 06:44

Jeg har haft eget vagtfirma og jeg kan godt hjælpe dig

Jeg har netop skrevet en guide til hvordan man starter et vagtfirma op og hvilke overvejelser man skal gøre sig inden.

Skriv til mig på vagtselskaber.info@gmail.com Den er gratis!

Mvh
Mads

Fra Køge
Tilmeldt 22. Mar 10
Indlæg ialt: 484
Fra  IT Operators Aps Skrevet kl. 08:00

Hvis du fokuserer på prisen frem for Kvalitet/service og fx. pålidelighed. Så lægger du dig med det samme i det superkonkurrenceprægede hav, hvor alle æder alle. Du skal gentænke dit koncept og se, om du ikke kan positionere dig væk fra de andre vagtfirmaer i området og derved skabe et unikt produkt, om end til en højere pris. Hvis du sælger din vare på prisen frem for kvalitet vil du konkurrere med virksomheder der har mere erfaring, og mere kapital til den kamp.

IT Operators Aps - Professionel IT Service og Support 

Fra København
Tilmeldt 20. Aug 11
Indlæg ialt: 902
Skrevet kl. 13:06
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Du kender tydeligvis ikke vagtbranchen og taler desværre nok i en mere generel tone?

Prisen er meget vigtig, lige som den er i rengøringsbranchen.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)