Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Idé til MacBook cover

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 10. Dec 13
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 13:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Til (de) rette vedkommende, 

Jeg har netop købt den nye MacBook Pro 13,3" med Retina-display. Jeg fik sælgeren til at smide et cover oveni, men jeg opdagede egentlig først problematikken da jeg kom hjem. Jeg vil forsøge at beskrive, hvad jeg ser som et problem. Jeg vil gerne have respons og kritik, for jeg er i tvivl, om det bare er mig der er overbeskyttende, mht. mine ting. Forklaring kommer nedenfor.

Jeg cykler hver dag til/fra mit uddannelsessted, ligesom mange andre unge. Ligesom mange andre, har jeg min computer i tasken, når jeg cykler. Som jeg ser det, så yder de mange covers, sleeves, hard cases m.v. der i dag er på markedet, ikke den store beskyttelse mod bøj og vrid, som naturligvis forekommer, når ryggenen bevæger sig fra side til side under transport. Eftersom ryggen er krum og i bevægelse, og MacBook'en er lige og i stilstand (i rygsækken), så tænker jeg, at der måske egentlig kommer et uhensigtsmæssigt pres fra ryggen, som måske vil kunne give interne problemer i maskinen senere hen. Er jeg sippet, eller kan der være noget om det?

Jeg har ikke kunne finde det, og jeg synes efterhånden at jeg har søgt nettet tyndt - men findes der et ubøjeligt 'hard-sleeve', som gør at Mac'en kan tåle stød og slag, og som ligeså er ubøjeligt, således at der ikke bliver lagt et pres ét sted på computeren? Det nærmeste jeg har kunne komme er Thule, men selv deres 'protective-case' er bøjelige. Jeg tænker lidt på et militær/håndværker-case, a la rocketize-standard.

Jeg håber meget på respons/links/kritik.

Ha' en god dag.

Mvh. Frederik  

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)