Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Dankort som betaling

Side 2 ud af 3 (28 indlæg)
Fra Odense
Tilmeldt 3. Mar 14
Indlæg ialt: 236
Fra  Bombgirl.dk Skrevet kl. 15:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Blot til orientering - Hvis du overvejer VISA mm., kører Teller pt et tilbud.

https://quickpay.net/campaigns

Distributør af sexet og frækt lingeri og dameundertøj.
www.bombgirl.dk & www.demoniq.dk.

Fra Aarhus
Tilmeldt 17. May 06
Indlæg ialt: 354
Fra  QuickPay Skrevet kl. 17:58
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Cookie - John Hannover:
De bekræfter også at 100% sikkert får man så regning fra DDB for brugen 1 kr per transaktion og 49 kr per måned + evt yderligere per kortgebyr da du ikke har nets aftale.

Tillad mig at korrigere: man får ikke en regning fra Danske Bank. Det er PSP'erne som er salgskanal for mobilepay online - dvs. man får en regning fra dibs, epay eller quickpay (som er de 3 som pt. understøtter mobilepay online).

vh

thomas jensen

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 47147
Fra  John Hannover Skrevet kl. 19:55

Thomas Jensen, Quickpay:
Tillad mig at korrigere: man får ikke en regning fra Danske Bank. Det er PSP'erne som er salgskanal for mobilepay online - dvs. man får en regning fra dibs, epay eller quickpay (som er de 3 som pt. understøtter mobilepay online).
tak for afklaring - og I afregner så med DDB - da DDB jo tager penge for tjenesten eller?  Gratis er Mobilepay ikke uanset hvilken online aftale man har vel?

vh John H

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Aarhus
Tilmeldt 17. May 06
Fra  QuickPay Skrevet kl. 09:07

Hej

korrekt - Danske Bank sender PSP'erne en faktura som danner grundlag for det beløb som PSP'erne viderefakturerer merchants.

Og ja, PSP'erne har kommenteret på at det markedsføres som gratis/gebyrfrit.

vh

thomas

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Fra  John Hannover Skrevet kl. 11:47

Thomas Jensen, Quickpay:
Og ja, PSP'erne har kommenteret på at det markedsføres som gratis/gebyrfrit.
mit svar var egentlig ud fra to facebook UIV tråde hvor TO forklarede de øvrige, at Mobilepay havde de online OG de havde aldrig set en regning, så det var helt gratis at ha mobilepay online

Jeg husker det så som, at det var gennem Clearhaus de havde det - og at så længe de kun brugte Mobilepay delen - så kostede det 0 kr i fast omk og 0 kr i gebyr. Den ene havde haft det i et kvartal uden en eneste opkrævning (hævdede han)

Du nævner ikke Clearhaus som en af Mobilepay løsningerne så jeg kan jo huske galt

vh John H

Fra København
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 300
Fra  Scanpay ApS Skrevet kl. 20:02

MobilePay Online kræver en indløsningsaftale med enten Nets, Teller, Euroline eller Clearhaus​. Derudover skal man bruge en af de p.t. 4 betalingsgateways som er tilknyttet MobilePay (DIBS, ePay, Quickpay og Wannafind) og det er denne som har ansvaret for at "indkredse" regningen for MobilePay (49 kr pr. md. og 1 kr pr. transaktion). Jeg vil tro at de to gutter på UIV har overset det ekstra gebyr fra deres betalingsgateway.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:18

John...

Ja jeg har brugt det i 3måneder pt og ikke blevet opkrævet en pind...

Clearhaus ookræver inter ud over kortgebyret...

Abb fra quickpay har jeg set nada til selv om jeg har skrevet til dem omkring dette..

Så jeg må jo holde mig i det fact at pt har jeg ikke betalt en krone i abb...

Mem selvfølgelig har jeg afsat beløbet til en evt regningen til abonnenter ..

Steen

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Fra  John Hannover Skrevet kl. 21:29

Måske Quickpay kan svare på den bedre end jeg kan - men gratis er det ikke - med mindre du pt nyder godt af en fejl - via clearhaus eller quickpay

Fra Aarhus
Tilmeldt 17. May 06
Fra  QuickPay Skrevet kl. 08:06

Hej

Potentiel rettelse: mig bekendt er Wannafind endnu ikke klar m. MobilePay Online

vh

thomas

Fra Aarhus
Tilmeldt 17. May 06
Fra  QuickPay Skrevet kl. 08:21

Hej

Det er for så vidt ikke en fejl - det er by design.

Baggrund: QuickPay har to platforme -
a) en "gammel" som har eksisteret siden 2004. Det er den oprindelige platform som stadig langt hovedparten af kunderne er på. Kunder på denne platform faktureres. Men der udvikles ikke mere på denne platform og en migrering af kunder væk fra denne platform er påbegyndt. Kunder på denne platform faktureres som de altid er blevet det. (og prisen på denne platform vil stige trinvist over tid)

b) en helt ny platform som der har været arbejdet intenst på de seneste 3 år. Det er på denne platform alt udviklingsarbejde foregår. Det er således på den platfrom alle ny tiltag foregår - herunder Clearhaus og MobilePay. Kunder på denne platform faktureres endnu ikke - Selve gatewayen er populært sagt gratis indtil videre - og da vi mellem os endnu ikke har modtaget faktura fra Danske Bank for brugen af MobilePay har vi valgt ikke at viderefakturere kunderne (såfremt der lander en bagudrettet faktura fra Danske Bank forbeholder vi os dog retten til at viderefakturere for denne ydelse isoleret set - selve gatewayen vil ikke blive bagudfaktureret under nogen omstændigheder). Der er allerede mere end 7000 merchants på den ny platform og featuremæssigt nærmer den sig den "gamle platform". Indenfor overskuelig fremtid skal man derfor ikke blive overrasket såfremt man fremadrettet begynder at blive faktureret.

Læs evt. mere om bevæggrundene for ny platform på https://helpdesk.quickpay.net/hc/da/articles/206096737-Hvorfor-skal-vi-skifte-til-den-ny-platform-v10-

Håber det giver lidt klarhed.

vh

thomas

Side 2 ud af 3 (28 indlæg)