Hej
Det er for så vidt ikke en fejl - det er by design.
Baggrund: QuickPay har to platforme -
a) en "gammel" som har eksisteret siden 2004. Det er den oprindelige platform som stadig langt hovedparten af kunderne er på. Kunder på denne platform faktureres. Men der udvikles ikke mere på denne platform og en migrering af kunder væk fra denne platform er påbegyndt. Kunder på denne platform faktureres som de altid er blevet det. (og prisen på denne platform vil stige trinvist over tid)
b) en helt ny platform som der har været arbejdet intenst på de seneste 3 år. Det er på denne platform alt udviklingsarbejde foregår. Det er således på den platfrom alle ny tiltag foregår - herunder Clearhaus og MobilePay. Kunder på denne platform faktureres endnu ikke - Selve gatewayen er populært sagt gratis indtil videre - og da vi mellem os endnu ikke har modtaget faktura fra Danske Bank for brugen af MobilePay har vi valgt ikke at viderefakturere kunderne (såfremt der lander en bagudrettet faktura fra Danske Bank forbeholder vi os dog retten til at viderefakturere for denne ydelse isoleret set - selve gatewayen vil ikke blive bagudfaktureret under nogen omstændigheder). Der er allerede mere end 7000 merchants på den ny platform og featuremæssigt nærmer den sig den "gamle platform". Indenfor overskuelig fremtid skal man derfor ikke blive overrasket såfremt man fremadrettet begynder at blive faktureret.
Læs evt. mere om bevæggrundene for ny platform på https://helpdesk.quickpay.net/hc/da/articles/206096737-Hvorfor-skal-vi-skifte-til-den-ny-platform-v10-
Håber det giver lidt klarhed.
vh
thomas