Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad skal jeg huske hvis jeg starter min virksomhed?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 8. Sep 15
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 17:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har en ide om at prøve noget sjovt inde på internettet og selvfølge kommer denne sjov til at tage tid.

Hvis jeg skulle lave en virksomhed som skulle sælge et eller andet skulle skat have det af vide og hvor meget vil de tage?

Kunne det være det være at få bygget sin egen hjemme side eller få den fra andre så som Shoporama?

Hvilket web sprog skulle man bruge for at gøre det nemt for andre at læse, forstå og hvilket ville være billigst for en selv som starter?

Varende som jeg for tilsendt skal sendes til personerne som har købt dem fra posthuset med frimærker og hvad mere?

Tilmeldt 30. Jul 12
Indlæg ialt: 2576
Fra  MN Service Skrevet kl. 17:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Jeg er helt overbevist om at du lige skal vente et par år med at starte en virksomhed. læs eventuelt noget mere om sagen både her på Amino og hvad du ellers kan finde.

Vi udfører alt Murer & Malerarbejde http://mogkservice.dk/ 

Tilmeldt 8. Sep 15
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 11:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Jamen hvorfor er du da helt overbevist af det. ?

Jeg kommer nok til at læse videre på de forskellige opslag folk har, men stadig ville jeg da have et lidt mere detaljerede svar end "jeg er helt overbevist"

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46452
Fra  John Hannover Skrevet kl. 11:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja skat vil altid skulle ha dit overskud opgivet og det skal du betale skat af. De vil tage 8% op til du har brugt dit fradrag og så ca 43-44% op til topskat omkring de 500.000 i overskud.

Jeg synes du skal overveje at ofre lidt penge på at se min letlæste bog for alle der vil være SELVSTÆNDIG (som link her hvor du ser indhold) Den gennemgår både virksomhed og selskab, som er to meget forskellige ting, salg uden moms ved mindre virksomheder, regnskabskrav og moms så det burde være til at forstå. Jeg tror det vil tage dig et stort huk videre i overvejelserne, og du kan så fokusere på, hvilken form for hjemmeside og varer og andet videre samtidigt

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)