Jeg vil også gerne se eksempler :) |
Hej Holstie, send mig gerne en besked, jeg står og skal have skrevet nogle stykker, til en ny blog.
Jeg vil også gerne se eksempler :) |
Hej Holstie, send mig gerne en besked, jeg står og skal have skrevet nogle stykker, til en ny blog. |
Web Programmør med erfaring indenfor linux, php, mysql, javascript og div. cms som magento, prestashop, wordpress & drupal.
Kontakt mig for et godt tilbud! :)
Gælder tilbuddet stadigvæk? |
Er det tilbuddet om første artikel gratis og/eller 15 øre pr. ord, der ikke længere gælder? |
Nu spørger jeg måske dumt, men er afregning af skrivning af tekst pr. ord ikke en dårlig idé? Som udgangspunkt synes jeg personligt, at korte, klare og koncise tekster er det bedste - og de tager lang tid at formulere, men indeholder netop så få ord som muligt. Kunne man med den afregningsmetode, der fortælles om her ikke risikere, at man får en lang (og dyr) smøre med mange ord omkring et emne, der kunne beskrives meget bedre med få ord? Jeg kender det bare fra mig selv, hvis jeg har skulle skrive en rapport, der død-og-pine skal fylde f.eks. 20 sider - men jeg har måske manglet lidt; så er der kommet lidt ekstra bisætninger og fikumdik ind hist og her. Jeg spørger bare af ren interesse
|
Grafisk design & produktudvikling: www.davidchristensen.dk
For en dygtig tekst forfatter er det ikke et problem at skrive x antal ord. Har set de tekster han har skrevet og de er virkelig gode. |
Jeg mener bare, at det er jo så ikke nogen god forretning for en tekstforfatter, at bruge en masse tid på at kondensere en tekst ned til det væsentligeste - når det betyder, at han får færre penge ud af det. Bare en tanke.. |
Grafisk design & produktudvikling: www.davidchristensen.dk