Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg ser efter en partner/mentor/rådgiver

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 2. Dec 14
Indlæg ialt: 10
Fra  IDEALIAS Skrevet kl. 17:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er nordmand i Danmark på femte året, og i gang med en relativt ny webshop rættet mod kvinder: Mødre, redebyggere, ladies og sporty piger. Firmaet hedder IDEALIAS.com Vareudvalget udvides stadig, men jeg tager små skridt, og låner ingen pænge.
Jeg sælger i Danmark og Norge og har lager i begge lande. Havde jeg vidst hvor kompliceret det er med et firma som opererer både inden- og udefor EU, havde jeg nok ikke startet, men nu er alt det praktiske på plads! Jeg lærer daglig noget nyt...og det er interessant nog, men jeg savner virkelig en partner/mentor/rådgiver som er god til alt deg jeg selv ikke er så god til: Adwords, webutvikling, grafisk design, dansk retskrivning....don't get me started. I øjeblikket køber jeg de tjenester jeg behøver, men drømmen er at have en partner/medejer som er lige så optaget af firmaets vækst som mig, og som kan udfylde mig på nævnte områder.

Hvad er jeg så god på? Salg, å lese mennesker, praktisk tilgang til alle problemstillinger, estetisk sans, skriftlig markedsføring (på norsk), entreprenørskab, netverksbygning, se muligheder og gode idéer - og at gøre dem om til virkelighed. Jeg er i sandhed en kræmmer af natur.

Jeg er ikke interesseret i flere tilbud om køb af tjenester. Jeg er godt fornøjd med dem jeg bruger; det er personlig involvering i bedriften jeg ønsker mig.

Det havde været sjov om nogen i udgangspunktet kan lige det jeg har startet, og er nysgærrige på om kemi og styrker passer! Dir. mail: info@idealias.com

Idea

Torill

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)