Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

3D print pris

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 10. Aug 15
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 09:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino folk

Jeg er igang med at starte eget firma, i den forbindelse har jeg brug for lidt input.

Jeg sidder p.t. og bøvler lidt med nogle ting der skal 3D printes. er der nogen her der ved hvad diverse firmaer tager for at 3D printe, meget gerne med henvisninger til hvor i har infoen fra.

Mvh Mike C.P.

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12654
Skrevet kl. 09:40
Hvor mange stjerner giver du? :

 

Det har vi da ingen chance for at svare dig på når vi intet kender til dine krav mht. kvalitet, materiale samt emnet størrelse. Hvorfor dælen ringer du ikke selv til evt. 3 D printfirmaer?  

Tilmeldt 25. Aug 15
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 16:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan jo også investere i din egen 3D printer. De fås i dag til 4-5000,- kr. 

Nogle af af dem er blevet meget nemme at bruge. Jeg har selv købt den nye "Micro" printer hos Amerikanske M3D. I Danmark forhandles den nu af www.prigo.dk

Den er dog begrænset i størrelse af ting den kan printe, men ellers fungerer den ok.

Mvh Kim

Tilmeldt 9. Aug 15
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 22:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Upload din model på shapeways.com - så regner den en pris ud for dig.

De er noget billigere end de danske. tror roligt du kan gange med 2 hvis du skal have et dansk firma til det.

Tilmeldt 23. May 10
Indlæg ialt: 118
Skrevet kl. 23:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan sikkert få et meget godt tilbud over hos Steffen i Dybbøl 3D Print:

http://dybbol3dprint.dk/kontakt.html

Jeg printede et par emner over hos ham før sommerferien og er tilfreds med servicen.

Tilmeldt 9. Mar 14
Indlæg ialt: 1562
Fra  Debedstepriser.com Skrevet kl. 23:21
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 19. Jan 14
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 14:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Jeg ejer selv en 3D printer, og vil meget gerne printe for dig og hjælpe dig igennem det hele.

Det kommer heller ikke til at koste så meget.

Kontakt mig, så kan vi snakke videre,

nicklas.hug@gmail.com

Fra Køge
Tilmeldt 22. Mar 10
Indlæg ialt: 484
Fra  IT Operators Aps Skrevet kl. 14:34
Hvor mange stjerner giver du? :

IT Operators Aps - Professionel IT Service og Support 

Fra Lyngby
Tilmeldt 30. Jun 07
Indlæg ialt: 379
Fra  Blæk & Print Skrevet kl. 12:15
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Ravn:

 

Det har vi da ingen chance for at svare dig på når vi intet kender til dine krav mht. kvalitet, materiale samt emnet størrelse. Hvorfor dælen ringer du ikke selv til evt. 3 D printfirmaer?  

@ravn. ej et super negativt svar du der kunne hive ud af ærmet til en mand der stiller et spørgsmål i et forum. Kan du ikke lige lave en liste over dine regler for hvad man må spørge om?

Og som svar på spørgsmålet. der er f.eks åbnet et sted i københavn

http://3dprinthuset.dk/?gclid=CL7ImtiDyccCFQWzcgod8pgI_g

prøv at kontakte dem. De har rigtig mange 3d printere og kan printe i stort set alle størrelser og kvaliteter.

Tilmeldt 19. Sep 17
Indlæg ialt: 4
Fra  DoItDesign Skrevet kl. 10:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mike 

Et lidt sent svar, men muligvis rart for andre at kunne finde informationen, hvis nu der er nogen som står og har samme spørgsmål. 

Der er kommet et par virksomheder som tilbyder online beregning af hvor meget 3D print koster. 

Den største virksomhed er 3D hubs (3d hubs com), som leverer et ganske fint resultat, selvom leveringstiden er lidt lang ~2 uger. Alternativt, findes der i DK Republikken Create (create.republikken net /3dprint-beregner) som har en online beregner og har kan levere på under en uge . 

Håber at det hjælper lidt.

Dbh Claus

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)