Markedsføring er ikke en udgift, men en investering - som et middel til at holde folks bevidsthed fanget omkring jeres produkt. Her er taxireklame helt ideelt, da det bliver en naturlig del af bybilledet. Der er mange gode grunde til at investere i taxaer som jeg vil prøve at skildre i nedenstående brev. Det skulle i sidste ende give jer meget mere reklame for jeres markedsføringskroner. Det er ca. 405,- kr. om ugen ved en 2 årige aftale. Sammenlignet med annoncering i dagblade, TV og andre outdoor medier ligger Taxi Reklame Danmarks priser væsentligt lavere. Man opnår ved taxi reklame et højt antal eksponeringer op til 24 timer dagligt, hver eneste dag, 365 dage om året, hvorimod f.eks. effekten via TV eller dagblade er væk efter få sekunder eller en enkelt dag.Har listet nogle af de vigtigste grunde op for at vælge taxien frem for andre outdoor medier: · Taxi Reklame er en god form for markedsføring, idet taxierne kører 365 dage om året – og op til 24 timer i døgnet. Ting i bevægelse fanger blikket, hvad plakat søjler ikke gør på samme måde. · Derudover kører taxaen ikke en fast rute, men bevæger sig rundt gennem byen, hvilket gør, at flere forskellige mennesker ser den, modsat en bus som kører en fast rute. · Taxien kommer hvor andre reklamer giver op. Fra den stille villavej til det store indkøbsstrøg. En taxa kører op imod 125.000 kilometer om året. Der er derfor ingen tvivl om, at din reklame bliver set.
- Der vil samtidigt være mulighed for, at anvende taxien til egne events i forbindelse med jubilæum, arrangementer m.m. Du får chaufførens mobil nr. så du kan ringe til ham for fremvisning.
- Du er alene som annoncør og taxaer giver image samt prestige, da det bliver opfattet som et dyrt medie og samtidig synonym for branding og kvalitet.
- Det er ikke blot de mennesker, der ser taxien udefra, som bliver eksponeret. Hver taxi transporter ca. 2000 personer hver måned, som stiger ind og ud af taxien dette giver med 1 taxi i 12 måneder i alt 24.000 danskere. (En Vilstrup undersøgelse med 750 passagerer har vist, at 80 pct. af passagerne i tidsrummet kl. 6-18 er erhvervsfolk.)
- Derudover giver en taxa 3.3 mil. eksponeringer på et år/mindre end 1 øre pr. eksponering.
- Ingen brug for reklamebureauer, da vi selv har en grafisk afdeling der opfylder dine ønsker med hensyn til designet. Vi laver gerne et gratis design forslag.
På vores hjemmeside www.taxireklame.dk finder du en markedsanalyse, som vi har gennemført med Haribo taxier i udvalgte byer i Danmark. Læg eksempelvis mærke til, at en taxi i 12 måneder i Helsingør resulterede i et kendskab på 82%. Markedsføringsudgaven af branding er ikke anderledes end den oprindelige udgave af ordet. Det handler om, at få din ko til at skille sig ud fra de andre køer – særligt når alt kvæget stort set ligner hinanden. Forbrugeren skal opfatte dit produkt som værende enestående. Og i en verden, hvor USP’ers levetid beregnes i nanosekunder, er branding ikke blot et buzzword men en måde at sikre din virksomhed en profitabel fremtid på. Kort sagt vil din forretning blive særdeles synlige blandt dine potentielle kunder. Derfor vil en sådan synlighed via totalt dekorerede taxier være et særdeles prisbilligt og effektivt supplement til jeres øvrige markedsføring. Taxaen udfylder hullerne imellem reklamekampagner så genkendelses effekten (adstoks niveauet) opretholdes. Folk ser en annonce i avisen, på nettet eller en brochure og bliver mindet om den igen når de ser taxien, eller omvendt. Genkendelses-/gentagelseseffekten er høj med taxireklame. Priseksempler: 6 mdr. kampagnepris, 1 taxi: kr. 18-22.000,- alt efter design Listepris 30.-35.000,- kr. 12 mdr. kampagnepris, 1 taxi: kr. 31-36.000,- alt efter design Listepris 43.-47.000,- kr. 24 mdr. kampagnepris, 1 taxi: kr. 42-47.000,- alt efter design Listepris 67.-71.000,- krPriserne er ex. moms og inklusiv alle omkostninger til design, produktion af materialer, montage, medieleje til vognmanden, gratis vedligeholdelse af alle evt. skader samt afmontering. Der kommer ikke nogen ekstra omkostninger til. Dog skal det bemærkes at special folie print koster et par tusind kr. mere. Betalingen sker i 2 rater: 1.rate ved indgåelse af kontrakt, 2. rate ved taxi på gaden. Uden ekstra beregning, får i 2 stk. nakkestøtter (markedsværdi 2400,- kr. pr. taxa pr. år) med jeres logo og firma information inde i taxien. Her har kunden god tid til at læse jeres budskab. Kunderne sidder gennemsnitlig 14. min i taxien. Den første taxi vil kunne ”være på gaden” 3-5 uger efter kontraktunderskrivelse og godkendt dekorationsforslag. Præsentation:
Det er muligt, at jeg kan komme ud til en præsentation. Dette vil samtidig være en lejlighed til at fremvise det konkrete designforslag. Vi ønsker som sagt at sammensætte en totalløsning som giver de bedste resultater for dig. Afslutningsvis vil jeg tilføje, at du altid er velkommen til at kontakte mig på mail eller telefon. Derved kan eventuelle spørgsmål vedr. taxi reklame besvares. På forhånd tak for opmærksomheden! Med de venligste hilsner Kevin Pedersen Key account manager ------------------------------------ Taxi Reklame Danmark Skodsborg Station Bøllemosevej 4-6 DK-2942 Skodsborg Mail kep@trd.dk Direkte +45 45 58 60 76 ------------------------------------ www.taxireklame.dk se vores billedgalleri ------------------------------------”Hvis du ønsker dig noget, du aldrig før har haft,må du gøre noget, som du aldrig før har gjort”. Husk at en taxi bliver set 3.300.000 gange om året.
|