Dan: Først og fremmest er jeg enig med dig i at man ikke skal gå efter hinanden personligt. Jeg synes dog heller ikke man skal gå så langt som Mikkel gør, ved at kalde Kurts foretagende for uigennemsigtigt og shaky business. Kurt beder også Mikkel om at holde sig til trådens emne, hvilket han ikke formår - så hvem har ret....
Uanset hvad så skriver du at du har læst linket omkring garantien og forsat ikke kan finde ud af, hvem der yder garantien. Det undrer mig virkelig meget, for på dette link som Kurt selv har lagt i tråden kan du allerede på linje 2 i teksten få svar på din undren. http://webshop-maerket.dk/garanti.html
Måske fordi du ikke evner at læse ord med mere end én stavelse?
Jeg har faktisk lidt ondt af de mennesker du rådgiver om webshops, men de har jo selv valgt at blive rådgivet af en person som både er negativ, anti-iværksætter og som åbenbart ikke kan læse.
Kurt - så må du gerne stikke pipen ind og koncentere dig om hvad din tråd handler om. Der er ingen grund til at begynde at blive personlig. Hvis ikke tråden kommer tilbage på sporet med det det er - et tilbud - så bliver den låst og nøglen smidt væk.
Tilbudstrådene er IKKE til diskussion (med mindre der er store fejl i tilbudet) og hvis man ønsker at diskutere indholdet i et tilbud så lav en tråd i en anden kategori.
Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....
Uanset hvad så skriver du at du har læst linket omkring garantien og forsat ikke kan finde ud af, hvem der yder garantien.
Det er ikke det jeg skrev. Hvis du læser mit indlæg, så undrer jeg mig over hvem der finansierer det. Jeg kan tydeligvis godt læse at garantien ydes af mærkningsordningen, men det er uigennemskueligt for mig hvor økonomien skulle komme fra, hvis mærkningsordningen er gratis.
Lad os antage at ordningen får en rasende success og der så sker det samme med antallet af eventuelle reklamationer (eller indfrielse af garantien om man vil) - kan alle kunder så forvente at der eksponentielt også er økonomi til at alle kunder kan få udbetalt den nævnte garanti?
Ligger der en anden virksomhed bag som finansierer det? Finansieres det ved at ordningen skal inddrive beløbet ved webshoppen?
Jeg sammenligner det lidt med en forsikringsvirksomshed som giver gratis forsikring; hvor kommer pengene så fra til at betale for eventuelle skader/ansvarsspørgsmål?
Jeg kan virkelig ikke se hvordan det kan være så svært at svare på.
PHP Freelancer med speciale i Laravel og API integrationer
Når man kaster med mudder risikerer man at noget retur!
Nej det skal ikke ske. Mennesker der får kastet mudder i hovedet og svarer på en ordentlig måde får mere respekt end hvis man sender en salve retur. Det er kun med til at eskalere diskussionen og derved vækker I moderatorerne - bryder mig ikke om at blive vækket fra min skønhedssøvn...
Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....
Uanset hvad så skriver du at du har læst linket omkring garantien og forsat ikke kan finde ud af, hvem der yder garantien. Det undrer mig virkelig meget, for på dette link som Kurt selv har lagt i tråden kan du allerede på linje 2 i teksten få svar på din undren. http://webshop-maerket.dk/garanti.html
Hej Morten
Et generelt godt råd til dig: Hvis der foregår noget for øjnene af dig som ikke giver mening, som f.eks. at en person bliver ved med at stille samme spørgsmål, selvom han ifølge dig har fået svar, så overvej at det måske er dig der har misforstået tingenes sammenhæng inden du blander dig.
Mit spørgsmål handler om hvor Kurts firma får de penge fra han ud-lodder som garanti, pengene kan som bekendt ikke opstå ud af den blå luft og derfor er det relevant.
Spørgsmålet tager 30 sekunder at besvare ... den eneste grund til at man ikke vil svare er i min optik at man ikke har ret mel i posen.
Jeg har faktisk lidt ondt af de mennesker du rådgiver om webshops, men de har jo selv valgt at blive rådgivet af en person som både er negativ, anti-iværksætter og som åbenbart ikke kan læse.
Kære Kurt
Hvis du nu åbner øjnene, så er jeg faktisk ikke negativ ... jeg stiller et kritisk spørgsmål - du svarer med et personligt angreb. Et angreb som enhver der har bare en lille smule erfaring her på Amino kan gennemskue.
Hvorfor er det du hidser dig op og kommer med personangreb istedet for at besvare mit simple spørgsmål? Hvor får du pengene fra til at dække din garanti ordning?