Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

yoga elever søges

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 4. Dec 07
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 23:35
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej alle aminoer Jeg er ny bruger, jeg er yogalærer og mangler yogaelever til mine astanga yoga hold på Østerbro i KBH. Det hele har været lidt på stand by efter jeg fik min datter og nu vil jeg gerne igang igen, jeg har noget men det går langsomt fremad. ØV,,,,,, Er der nogen der har nogen ideer til mig hvordan jeg kan få nogel flere elever på mine hold. Før i tiden var de fulde, men nu er der kommet mange om buddet. De traditionelle ting har jeg prøvet, (annoncer, opslag) der skal mere til. Jeg har mange år på bagen og er dygtig, Håber at høre fra dig hvis du har nogle goder ideer Mange hilsner fra yogalæreren Elena
Fra Helsingborg
Tilmeldt 26. Feb 06
Indlæg ialt: 2880
Skrevet kl. 08:23

Send mig en mail på Dimitri@DimitriHardorff.dk så kan vi måske finde ud af noget. 

Tilmeldt 11. Jul 05
Indlæg ialt: 456
Fra  PACK2 Skrevet kl. 12:48

Hej Elena,

Hvilke dage er der hold, hvad tid er det og hvad koster det at deltage ?

Tilmeldt 4. Dec 07
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 22:12
Hej Christian Lige pt. er det om onsdagen kl. 16.30-18.00 jeg har hold jeg vil gerne et hold mere som jeg havde før i tiden, Lige pt koster det 450,- pr måned, Jeg havde over vejet at få indført klippekort systemet, lidt tanker om nye ideer du får med her,jeg tænker højt på computeren Har du nogle ideer eller ville du selv deltage?? Elena
Tilmeldt 22. Nov 06
Indlæg ialt: 273
Skrevet kl. 23:02

Hej Elena...