Det kunne godt se ud som om du ikke kan findes på ordet kroatien. Du er ihvertfald ikke i top 100 Hvor længer er det siden at du kunne findes på kroatien?
Der kan "bare" være tale om at Google er ved at opdatere nogle datacentrer. Jeg sad selv lige og studsede over nogle uregelmæssigheder. Prøv at tjekke din placering igen i morgen, og er du stadig ude af Googles indeks, så skriv det her, så må vi kigge lidt nærmer på det.
Jeg tror desværre ikke der er nogen naturlig forklaring, udover at du er blevet outranket af andre på ordet Kroatien. Hvis jeg var dig, så vil jeg oprette et domæne hvor ordet kroatien indgår, og så smide en wordpress blog der på. Og så ellers bare lave noget linkbuilding og nogle gode indlæg om Kroatien.
maa vente og se hvad der sker, men lyder lidt maerkeligt hvis alle de andre har overhalet mig, men jeg lavde et par smaa aendring paa min entry side maaske er dette grunden.
Anyway vi er ved at overveje at saette end Wordpress Mu installion eller en Drupal op til vores blog og de blogs som vi gerne skulle hoste for andre, fra da af bliver det jo unægteligt lidt lettere.
Tak for hjælpen
Morten
2 mio. besøgende i Wordpress hvor jeg bla. skriver om ferie i Kroatien på 8 sprog