Hej! Jeg har en kunde som arbejder med reperation og tilpasning af sadler til heste. Pr. idag har de ikke noget system til at holde styr på kunderne andet end e-mails og papir-system. Ofte får de masse telefonopringninger fra kunder der ønsker at vide om deres sadel er færdig eller hvornår den forventes at være færdig. Tænker at det må være mulig at finde en system som kan hjælpe dem med at holde styr på kunderne med en feedback funktion hvor kunderne kan følge status på deres sadel og evt. få en SMS når den er klar til afhentning. Samtidig kan de også med et sådan system have en historik på kunderne, så de kan se hvad som er lavet for den aktuelle kunde tidligere og i tillæg få noget data hvor hyppigt den samme kunde kommer. Håber der er nogen i dette forum som kan anbefale et system som kan bruges til det som er beskrevet ovenfor! |
Kunderelation-system
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
- 1
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)