Hej Amino'er, Mig og min partner Kristian er i gang med at starte en konsulentvirksomhed op, der skal hjælpe andre med at nytænke deres eksisterende / nye produkter. Dette gøres i stor grad ved at inddrage virksomhedens brugere, og lave en innovativ løsning der passer til dem og deres krav. Tilmed kigger vi på virksomhedens krav/ønsker til produktet, så vi kan skabe et koncept der skaber værdi for begge parter.
Vi er åbne overfor alle typer af produkter, og tilbyder at gøre det kvit og frit, da vi meget gerne vil have et projekt at komme i gang med! Vi kræver blot at få feedback på vores arbejde, og at vi kan referere til opgaven på vores hjemmeside, så vi har noget at bryste os med til næste projekt.
Hvis du synes det lyder spændende, eller kender nogen der vil have et kreativt pust til deres produkt eller et projekt de har liggende i skuffen, er du velkommen til at kontakte os:
Som udgangspunkt kun produkter. Til hjemmesider vil vi se på brugerens interaktion med hjemmesiden, og komme med et udkast til hvordan man bedre kan interagere med hjemmesiden. Så altså ikke en ny hjemmeside.
Som udgangspunkt kun produkter. Til hjemmesider vil vi se på brugerens interaktion med hjemmesiden, og komme med et udkast til hvordan man bedre kan interagere med hjemmesiden. Så altså ikke en ny hjemmeside.
Jeg vil gerne have en gennemgang af min virksomhedsside og koncept generelt, med sparring og at der ses på det med nye øjne. Hvis i kunne være interesseret i det? - Selvfølgelig ligeledes med at i må bruge det som reference osv. :)
Alle vores drømme kan gå i opfyldelse, hvis vi har modet til at følge dem!