Pænt goddag alle sammen!.
Til at starte med vil jeg fortælle lidt om mig selv.. mit navn er jannie wilken. jeg er 22 år gammel. født 27 november 1992. jeg har lige afsluttet mit grundforløb som maler og er startet i lærer hos Rikke friis Mortensen i Ringsted. jeg bor i et lille hus i faxe, sammen med min hund. min fritid, bruger jeg 100% på den!
grunden for jeg laver dette opslag er: jeg er kommet i den knibe, at have fået trukket en uforudset elregning. jeg har ikke til at kunne passe mit arbejde regelmæssigt- eller til at sætte mad på bordet. de sidste 5 dage, har jeg fået det ene afslag efter det andet- både på kommunen i banken og diverse låneudbydere.. jeg har desværre ikke noget familie jeg kan henvende mig til.. så Derfor vil jeg hører om der er en stor hjertet person: der kan hjælpe mig med 10.000 kr. Jeg vil kunne give dig/jer 1020kr i 10 mdr. og er villig til at stille alt jeg kan og har som sikkerhed!
Jeg håber ikke jeg kommer til at støde nogen med dette opslag!.. for nærmere information eller anden henvendelse: ring/ skriv: 42 74 35 65 |
brug for hjælp!!!
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
- 1
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)