Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Succesfuld Adsense side - Hvad er næste skridt?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 24. Jun 15
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 23:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino,

Jeg kunne rigtig godt tænke mig at høre nogen forslag til hvad næste skridt er for 'sådan en som mig'.


Jeg har, mens jeg har gået i gymnasiet, opbygget en succesfuld Adsense side som giver mig en sekscifret indkomst hver måned. Passiv indkomst. Jeg vil gerne få mere ud af det, pengene jeg har tjent, samt min ekspertise på området, til at kunne tjene flere penge.

Hvad jeg har haft i tankerne:
- Skrive en e-bog om hvordan jeg har fået succes med sitet. Forholdsvis simpelt koncept, de fleste kan udføre det. (Hvad kan man tage for sådan en?)
- Gøre min Adsense side international.
- Investere penge i start-ups.
- Starte et nyt selvstændigt projekt (Men hvad?...)
- Aktier

Jeg vil gerne høre din input til hvad du ville foreslå jeg kunne gøre, og hvis du har andre forslag til hvad man kan bruge min viden og penge til, så vil jeg utrolig gerne høre det. Jeg har prøvet at kigge efter projekter som har fanget min opmærksomhed, dog fandt jeg kun ét projekt, og de ledte desværre ikke efter investorere.

Hvad foreslår du?

På forhånd tak.

Tilmeldt 9. Mar 14
Indlæg ialt: 1562
Fra  Debedstepriser.com Skrevet kl. 01:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Med sådan en stor indkomst er du så adsense premium publisher ?

Tilmeldt 9. Mar 14
Indlæg ialt: 1562
Fra  Debedstepriser.com Skrevet kl. 01:24
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 02:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Er det dig, der ejer den skide irriterende side viralnyt.dk?

Tilmeldt 29. Apr 15
Indlæg ialt: 62
Fra  Billig-Bredbånd.nu Skrevet kl. 11:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Tilykke med siden. 6 cife på adsense er ret flot, for der er godt nok ikke mange penge i Adsense mere! Må man spørge hvad din side hedder? HVad er dine planer efter gym? Vil du studere eller gå hård efter at blive iværksætter med det samme? :D 

Men drop ihverfald aktier og brug istedet din kapital på noget du brænder for og synes er spændende!

Brug for nyt bredbånd? Tjek min side www.billig-bredbånd.nu ud!

Fra Aalborg
Tilmeldt 4. Jan 15
Indlæg ialt: 62
Fra  Henrik Ørsnes Ure og Smykker Skrevet kl. 01:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Har du ændret planer siden sidste måned, hvor du var interesseret i at sælge siden?

I den tråd skrev du, at siden gav omkring 50.000 kr. hver måned. Det er noget af en vækst til nu mere end 100.000 kr. HVER MÅNED :-)

Fornemmer man grunden til, at du ikke vil ud med hvilken side, det drejer sig om?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)