Dato: 5/11/2005 10:20:06 PM Forfatter: Molvins I øvrigt Hans - hvorfor laver du ikke selv en webshop??.. Det er ikke noget kompliceret arbejde. Jeg hjælper gerne med et skelet, så kan du selv strikke videre på det. Gratis selvfølgelig - fordi du er Amino-bruger. Molvins
Når jeg ikke umiddelbart laver den selv, er det fordi jeg primært er kommunikator - ikke tekniker. Jeg holdt op med at programmere for en del år siden (da gymnasiet pludselig skiftede fra basic til picoline [:0]) og har siden taget et kursus i C+. Derefter besluttede jeg, at jeg ikke ville bruge min tid på at forsøge at følge med i den udvikling.
Dog har jeg også kunnet tale flydende
HTML ![]()
.
Alligevel vil jeg da gerne tage dig på ordet. Jeg skal i første omgang lave én webshop, som i første omgang skal have én vare - det burde jo være simpelt. Jeg skal formentlig bruge den engang i september.
Derudover skal jeg som sagt måske lave én for en kunde. Det drejer sig om en økologisk gårdbutik, som skal kunne sælge mange varer såvel detail som engros. Men det kræver lige, at det lykkes at rejse nogle penge til projektet, hvilket jeg arbejder på. Resultatet af dette kendes muligvis først i november.
Men hvis jeg kunne lære teknikken med min simple side, var det sikkert muligt at udbygge senere.
Hvor tager jeg fat?
Hans