Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Pro php Webshop

Side 1 ud af 3 (26 indlæg)
Tilmeldt 10. May 05
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 21:39
Hvor mange stjerner giver du? :
Er der nogen her der er på udkig efter en pro webshop, så har vi en billig løsning.

Her kan du se eksemplet www.kortlink.dk/sh6

Har det fået din interesse er du velkommen til at kontakte mig her: crs@sol.dk


med venlig hilsen
WebLife
Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 22:46
Hvor mange stjerner giver du? :
Priser? -Hvad er inkluderet?

 

Rabatter til Amino-brugere?

Bliver den bedre med Fire-fox end den er nu?

 

 

mvh Hans
Fra Aalborg
Tilmeldt 26. Apr 05
Indlæg ialt: 736
Skrevet kl. 09:17
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeres webshop er virkelig tarvelig i Firefox, så jeg takker nej.
Tilmeldt 10. May 05
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 17:04
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej

send en mail til crs@sol.dk for mere info samt admin login
Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12287
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 17:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Dato: 5/10/2005 9:38:52 PM Forfatter:weblife Er der nogen her der er på udkig efter en pro webshop, så har vi en billig løsning. Her kan du se eksemplet www.kortlink.dk/sh6 Har det fået din interesse er du velkommen til at kontakte mig her: crs@sol.dk med venlig hilsen WebLife


Hej Weblife

Velkommen til debatten.
Jeg tror du vil vinde meget ved at give lidt til brugerne her i debatten.
Ved bare at poste en reklame, stiller du dig selv i et dårligt lys. Men havde du brugt nogle timer/dage på at hjælpe andre, komme med spændende indlæg etc. så havde folket taget imod din reklame med et helt andet syn.
Istedet for en nedrakning af produktet, havde du fået konstruktiv feedback. Så mit råd til dig er at tage en dyb indånding og dele lidt ud af de ting du ved noget om og så stille og roligt få dit produkt på banen. Det du gør nu er bare spild af din egen tid.
Jeg glæder mig til at få lidt af din viden.

Dbh Martin

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 18:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Mit indlæg var faktisk ikke tænkt som nedrakning. Jeg står måske for at skulle lave webshop til en kunde i løbet af efteråret, så jeg er interesseret i at se løsninger. Men så længe de ikke fungere i firefox, gider jeg ikke bruge tid på dem.

 

Men derudover er jeg da enig i, at indlægget ville pynte bedre under "kontakter" - måske skulle du ændre teksten på forsiden, så rå reklamer havner direkte i kontakten, Martin?

 

mvh Hans
Fra Taastrup
Tilmeldt 2. May 05
Indlæg ialt: 269
Fra  C S Data Skrevet kl. 19:07
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 5/11/2005 5:59:31 PM Forfatter: Hans Stokholm Kjer - fra Kjers Kommunikation

... Men derudover er jeg da enig i, at indlægget ville pynte bedre under 'kontakter' - måske skulle du ændre teksten på forsiden, så rå reklamer havner direkte i kontakten, Martin?

Eller endnu bedre (synes jeg): lav en kategori til "annoncer", f.eks. "Job søges/tilbydes". Jeg synes "Kontakter" er bedre til netop at skabe kontakter mellem hinanden (hvilket helst ikke skulle drukne i "Se min hjemmeside"-indlæg )

Leg og hobby til store drenge og piger hos Onkel Carsten, hvor du bl.a. kan købe HAMA miniperler

Fra Aalborg
Tilmeldt 26. Apr 05
Indlæg ialt: 736
Skrevet kl. 22:20
Hvor mange stjerner giver du? :
Let''s face it. Selvom det her indlæg lå under "kontakter", så er og bliver det en annonce.

Jeg ville ikke decideret rakke ned, men synes ikke, man kan tillade sig at kalde det "pro webshop", når den er så skidt strikket sammen. (Men at kalde den billig er okay)

I øvrigt Hans - hvorfor laver du ikke selv en webshop??.. Det er ikke noget kompliceret arbejde. Jeg hjælper gerne med et skelet, så kan du selv strikke videre på det. Gratis selvfølgelig - fordi du er Amino-bruger.


Molvins
Tilmeldt 21. Apr 05
Indlæg ialt: 209
Skrevet kl. 23:15
Hvor mange stjerner giver du? :



I øvrigt Hans - hvorfor laver du ikke selv en webshop??.. Det er ikke noget kompliceret arbejde. Jeg hjælper gerne med et skelet, så kan du selv strikke videre på det. Gratis selvfølgelig - fordi du er Amino-bruger. Molvins




Jeg er ikke helt enig i den påstand. Hvis man skal lave en god modulær webshop med alle de features der netop gør det til en god webshop fremfor bare endnu en webshop så kræver det en ret stor indsats. Det gælder alt lige fra arkitektur og browserkompatibilitet til lovmæssige krav som den skal opfylde.

Som udgangspunkt vil jeg anbefale en af de allerede udviklede webshops der er på markedet, medmindre der skal være mulighed for at ændre meget specifikke elementer.

Mvh.

Michael
Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 00:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Dato: 5/11/2005 10:20:06 PM Forfatter: Molvins I øvrigt Hans - hvorfor laver du ikke selv en webshop??.. Det er ikke noget kompliceret arbejde. Jeg hjælper gerne med et skelet, så kan du selv strikke videre på det. Gratis selvfølgelig - fordi du er Amino-bruger. Molvins


Når jeg ikke umiddelbart laver den selv, er det fordi jeg primært er kommunikator - ikke tekniker. Jeg holdt op med at programmere for en del år siden (da gymnasiet pludselig skiftede fra basic til picoline [:0]) og har siden taget et kursus i C+. Derefter besluttede jeg, at jeg ikke ville bruge min tid på at forsøge at følge med i den udvikling.

Dog har jeg også kunnet tale flydende HTML .

 

Alligevel vil jeg da gerne tage dig på ordet. Jeg skal i første omgang lave én webshop, som i første omgang skal have én vare - det burde jo være simpelt. Jeg skal formentlig bruge den engang i september.

 

Derudover skal jeg som sagt måske lave én for en kunde. Det drejer sig om en økologisk gårdbutik, som skal kunne sælge mange varer såvel detail som engros. Men det kræver lige, at det lykkes at rejse nogle penge til projektet, hvilket jeg arbejder på. Resultatet af dette kendes muligvis først i november.

 

Men hvis jeg kunne lære teknikken med min simple side, var det sikkert muligt at udbygge senere.

 

Hvor tager jeg fat?

 

Hans
Side 1 ud af 3 (26 indlæg)