Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Dygtig praktikant til etablering eller optimering af e-handelsløsning

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra Aalborg
Tilmeldt 20. Jan 13
Indlæg ialt: 29
Fra  Nordjysk Skribent Skrevet kl. 19:44
Hvor mange stjerner giver du? :

 

Jeg er en professionel, ambitiøs og nysgerrig 22-årig, der den 1. september begynder på uddannelsen til e-handelsøkonom. I den forbindelse søger jeg en praktikplads.

 

Selve uddannelsen er en udløber af den almindelige handelsøkonomsuddannelse, men med særlig fokus på e-handel. Derfor bliver der også stillet ekstra høje krav til os på uddannelsen, da vi kun bliver 15, der bliver optaget og er udvalgt på baggrund af personlige interviews.

Et krav til uddannelsen er, at vi alle finder en praktikplads inden studiestart, og jeg håber at kunne finde en igennem Amino.

 

Udover at give os de færdigheder som en handelsøkonom besidder, så vil uddannelsen gøre os i stand til at lave en fuld e-handelsløsning til både store og små virksomheder. Dette strækker over alt fra den grundlæggende etablering til markedsføringsociale medier. Jeg vil desuden også både kunne tilbyde både B2B- og B2C-løsninger.

 

Uddannelsen har en varighed på 2 år, hvoraf 8 måneder er sat af til to praktikforløb – det vil sige henholdsvis 3 og 5 måneder. Det er dog vigtig at pointere, at dagligdagen på skolebænken også er basseret på vores praktikvirksomheds behov i form af cases eller projekter.

 

Jeg er bosat i Randers, men er meget fleksibel i forhold til lokation. Min grund til at søge ind på uddannelsen er, at jeg har en naturlig interesse for iværksætteri og drømmer om at blive selvstændig en dag. Jeg har tidligere været medejer af Nordjysk Skribent, og følte at jeg fik mange gode erfaringer med fra virksomheden. Kort sagt, så er det noget jeg brænder for.

 

Kunne du være interesseret i at lære mig bedre at kende, så skal du være meget velkommen til at læse mere om min professionelle fortid på https://dk.linkedin.com/in/nitaandersen eller skrive en besked til mig. Det er naturligvis helt uforpligtende, og jeg vil meget gerne hjælpe dig.

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)