Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Engelsk eller dansk webshop ???

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 22. Sep 05
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 09:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Jeg er ved at lanchere et produkt i hele verden. Og det skal sælges på webshop-manér.
Mit spørgsmål er om jeg "bare" skal leje en dansk løsning hos feks. Scannet. Som laver en standard shopløsning til rimelige penge.

Eller om jeg skal leje en løsning hos en provider i USA ?

Mit spørgsmål handler egentlig om søgemaskinerne rundt om i verden, vil tage bedre imod en løsning som er lavert i USA. ELler om det er lige meget?

Vi har forberedt at shoppen skal være på flere sprog - som Spamfighter.com er.

HVad siger i ?
Dansk eller Amerikansk producent?

Dbh. Pft.
A
Fra Borup
Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 213
Fra  Autohenter.dk Skrevet kl. 09:43
Det i nok mere skal se på og som i mine øjne er vigtigere hvis i får en rimelig succes, er hvilken betalingsgateway i vil bruge, for at undgå for store gebyrer i alle transaktionerne, men også undgå at pengeoverførsler landene i mellem trækker tiden ud?
Tilmeldt 22. Sep 05
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 10:17

Hej John.

Hvad skal vi så gøre for at undgå at: "for at undgå for store gebyrer i alle transaktionerne, men også undgå at pengeoverførsler landene i mellem trækker tiden ud?"

A
Fra Hvidovre, Danmark
Tilmeldt 12. Jan 06
Indlæg ialt: 403
Skrevet kl. 10:20
Sørge for at den shop i vælg kan accptere så mange typer betalingskort som muligt.

Søgemaskinerne er ligeglad med hvor shoppen ligger i verden. En standard shop kan måske have begrænsninger mht. optimering til søgemaskiner.

Mvh, Lars Brink

Projekt: LatinoNews.dk events, koncerter m.v.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)