Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp opstart af webshop hvordan?

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)
Fra Samsø
Tilmeldt 18. Oct 05
Indlæg ialt: 1479
Skrevet kl. 17:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Henning, du skal købe følgende hos Dandomain

Export/import modul = 99,00 pr. måned

Who-is on modul = 49,00 pr. måned

PDF modul - produktbeskrivelse med PDF 99,00 pr. måned

Maillist 49,00 kr pr, måned

og der er sikkert mange flere..

Alt dette er integreret i Goldenplanet og derfor valgte jeg denne, og alt er på dansk.

Geeked billigfoder.dk

NY! -->

Fra Kibæk
Tilmeldt 25. Apr 07
Indlæg ialt: 1453
Fra  ClickStarter Skrevet kl. 09:14

dandomain er nok den mest benyttede i DK... scannet og scancommerce er generelt også godt brugt...

Hvis du er i tvivl om hvordan du starter en webshop, ikke kun at finde den rigtige webshop løsning, så vil jeg anbefale dig at købe ebogen Webshop Hvordan, som forklarer om alt det der skal til for at starte en webshop op.. alt lige fra forretningsplan, momsregistrering, webshop løsninger, marketing, nyhedsbreve og meget andet... fyldt med gode eksempler...

Lige nu er der 25% rabat på indtil d. 1. dec, så den kun koster 149 kr... og kan købes direkte i pdf format her - http://webshop-hvordan.dk

Vælger du en standard webshop, så skal du lige holde disse ting for øje:.

• Integration af økonomisystem
  • Søgemaskineoptimering (SEO)
  • Standardløsninger
  • Tidsforbrug
  • Mulighed for udvidelser og opgraderinger
  • Mulighed for dansk valuta
  • Skal understøtte danske betalingssystemer
Fra Ry
Tilmeldt 2. Jul 05
Indlæg ialt: 223
Skrevet kl. 09:33

Brian Brandt:
dandomain er nok den mest benyttede i DK... scannet og scancommerce er generelt også godt brugt...

Men det siger jo ikke noget om hvor godt systemet er. Jeg kender flere kunder hos dandomain og scannet som er trætte af systemet og gerne vil væk... 

Fra Odense
Tilmeldt 22. Aug 07
Indlæg ialt: 2539
Fra  redWEB ApS Skrevet kl. 09:46

En Joomla / Virtuemart løsning er yderst attraktiv, både fordi det er en prisinteressant løsning der samtidig er mulig at tilpasse samt en stor række af komponenter, modules og plugins som yderligere kan trække prisen ned på etablering også er det bedste af det hele nok at når den er anskaffet så er der ingen løbende abn. på løsningen eller på moduler så driftsudgifterne på en shop der kun tager imod danske kort kan komme helt ned omkring 200-250 kr om måneden for webhotel, pbs aftale samt betalingsgateway.

Så hvis man er interesseret i en butiksløsning med lave løbende omkostninger og mangle muligheder så er Joomla Virtuemart Webshop ikke en dårlig løsning.

Fra Kibæk
Tilmeldt 25. Apr 07
Indlæg ialt: 1453
Fra  ClickStarter Skrevet kl. 10:01

LEDbutikken.dk:

Brian Brandt:

Men det siger jo ikke noget om hvor godt systemet er. Jeg kender flere kunder hos dandomain og scannet som er trætte af systemet og gerne vil væk... 

Det er selvfølgelig rigtig nok, jeg satte mig bare rimelig neutral, da jeg kun har prøvet deres demoer i et begrænset omfang...

Afronts backend er jeg dog helt vild med, hvis jeg skal anbefale noget... www.afront.dk ... men den halter vist en smule på SEO området....

Tilmeldt 30. May 07
Indlæg ialt: 87
Skrevet kl. 11:42

Hej du er velkommen til at kigge forbi vores side. www.web-creation.dk

Vi sælger Standard shop løsninger hvor vi leverer dem men en professioel skabelon.

Med venlig hilsen

Web-creation.dk

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)