Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp opstart af webshop hvordan?

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)
Tilmeldt 28. Nov 07
Indlæg ialt: 56
Skrevet kl. 16:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg går og pusler med ideen om at starte en webshop med en kammerat.

Problemet er bare at vi ikke er de store computerhajer nogle af os, og vi har ikke penge til at få en anden til at lave det for os.

Er det overhovedet muligt at finde en løsning, som kan styres uden af være en computerhaj?

Hvis man køber en webshop igennem dandomain, hvordan fungerer det så, er det nemt at sætte sine varer ind osv.?

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 16:24

Både dandomain, scannet og goldenplanet.dk har mulighed for en demo af deres løsninger helt gratis :)

De fleste kan finde ud af at benytte de 3 overstående løsninger, men det kræver naturligvis en del tid at sætte sig ind i det.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:32

Hej

Vedr. DanDomain så har den rigtige mange muligheder og kan håndtere de fleste udfordringer. Uanset hvilket system man vælger kræver det nok lige at man sætter sig ind i systemet, DanDomain har en indbygget guide og hjælpe funktion som hjælper dig igennem alle områder. F.eks hvis du står på den side hvor man skal oprette produkter så er der et lille ikon oppe i højre hjørne hvorpå du kan klikke og du får en uførlig gennemgang af hvordan man opretter et produkt.

Systemet er designet så man ikke behøver at være programmør eller lign. for bare at skulle sætte en shop op. Men uaset hvordan og hvorledes du du vender og drejer det, så skal man afsætte tid og energi til at starte en forretning på nettet op.

Tilmeldt 28. Nov 07
Skrevet kl. 16:32

Har haft kigget lidt på det, og skal have det prøvet inden længe. Er der en i vil anbefale?
Kan man nøjes med en standardshop, eller er det intet værd overhovedet?

Hvordan med at integrer et betalingssytem, er det ligetil?

Fra Samsø
Tilmeldt 18. Oct 05
Indlæg ialt: 1479
Skrevet kl. 16:37

Jeg har forsøgt med Dandomain, absolut godt, men ikke nem at gå til og der skal tilkøbes en masse moduler der er standart i andre shops.

Scannet har jeg også afprøvet, men her skal der også tilkøbes ekstra moduler, men den er nemmere at gå til end Dandomain.

Goldenplanet er absolut at foretrække, for her er det gennemgående nemt og der er det meste af, hvad der skal bruges til en shop.

mvh billigfoder.dk

Geeked

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:37

Alle vores kunder kører med DanDomain og der er alt 20 til flere tusinder produkter, alt fra 1 til 6 sprog, alt iværksættere til store million forretninger. Så en DanDomain løsning kan stort set passe til hvilken som helt webshopkoncept, og der skal rigtig meget til for at man vokser ud af den.

Tilmeldt 28. Nov 07
Skrevet kl. 16:56

Tak for de gode svar.

Altså skal det forstås sådan at man skal ud at investere i en masse moduler ved scannet og dandomain.

Men ved goldenplanet følger det man skal bruge med?

Kiggede lige på deres demobilleder http://www.goldenplanet.dk/produkter/e-handel/skaermbilleder.html det sidste billede, er det virkeligt så let at lægge sine varer ind, er der ingen ting med html koder osv?

Nu har jeg læst lidt om SEO, og så vidt jeg har kunnet forstå så er det vigtigt at have sit foretrukne søgeord skrevet en del gange, men skal der skrives nogle html koder  eller lignende omkring ordet, eller vil den tekst man har skrevet i sin produktbeskrivelse (sidste billede i linket) bare kunne opfanges af søgemaskinerne?

Fra Ry
Tilmeldt 2. Jul 05
Indlæg ialt: 223
Skrevet kl. 16:57
Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:03

I dandomain skal du tilkøbe et betalingsmodul til 99kr så vidt jeg husker og det er vist nok til at starte op på

Fra Samsø
Tilmeldt 18. Oct 05
Indlæg ialt: 1479
Skrevet kl. 17:04

Hej Sambo101

Det er nemt at lægge varer ind, men alt er tidrøvere, men sådan er det også normalt, uanset hvor man bevæger sig hen.

Prøv nu en demo fra Goldenplanet og du opdager, hvor nemt der er.

Med hensyn til shopify skal man være god til engelsk før man kan få noget ud af denne shop.

Geeked     mvh  billigfoder.dk

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)