Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Email marketing - Har DU listerne?

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 10. Mar 11
Indlæg ialt: 876
Fra  Bedstgolf.dk Starfood.dk Skrevet kl. 19:21
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Godaften! Jeg laver lidt alternativ affiliate marketing i forhold til mange herinde fra, jeg sidder som mellemmand hos clicksharks.net. Her sørger jeg for at publishers og advertisers møder hinanden, og at der bliver skabt værdi begge steder.

Samtidig er jeg enormt facineret af email marketing. Hele ideen I at man sender en mail ud, og bliver nødt til at gøre den så spænende, så folk gider at købe.. Derfor vil jeg nu selv prøve og springe ud i det, jeg har nogle gode kampagner så nu skal jeg igang!

Jeg leder efter nogle gode email lister, hvor folk har takket ja til at man må sende ud til dem, og hvor åbningsprocenten er ok høj!

Hvis du ligger inde med noget, så smid mig gerne en PM! :-)

Igen god aften!

Mads

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 19:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Mads:
Hvis du ligger inde med noget, så smid mig gerne en PM! :-)

 Hej Mads.

Mange , incl. mig selv ligger inde med store lister, men de gælder jo som regel kun for "egne" produkter.

Hvordan vil du komme uden om den lille "forhindring" ?

 

Tilmeldt 10. Mar 11
Indlæg ialt: 876
Fra  Bedstgolf.dk Starfood.dk Skrevet kl. 19:53
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hej Jesper,

Der findes mange email lister, hvor folk har besvaret en survey og accepteret at man enten må ringe dem op eller sende dem nyhedsmails. Det er sådanne lister jeg er ude efter. Tak for din gode rating og god pinse.

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 19:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Mads:
Tak for din gode rating og god pinse

Hej Mads

Jeg har nu ikke givet nogen "rating" , så der må du lede andetsteds..

Jeg var blot nysgerrig på hvordan du fik klaret problemet - men ja, der er sikkert mange som deltager i sådanne konkurrencer med Carte Blanche tilladelser.

 

Tilmeldt 10. Mar 11
Indlæg ialt: 876
Fra  Bedstgolf.dk Starfood.dk Skrevet kl. 20:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jesper,

Så ønsker jeg dig forsat en god pinse, og trækker det med ratingen i mig igen Wink

Tilmeldt 11. Jan 12
Indlæg ialt: 834
Skrevet kl. 20:52
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Det løser ikke dit problem.

de lister du omtaler indsamlet via surveys gælder navngivne firmaer som modtager acceptere at få nyhedsbreve fra. Det står med småt, men der er næppe carte blanche til at udlodde listet til hvem som helst.

Fra The Moon
Tilmeldt 2. May 14
Indlæg ialt: 854
Fra  Space Surfer Skrevet kl. 21:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Meget enig Jesper I.P.

Selv de mest luskede kampagner/konkurrencer på Facebook, har altid definerede virksomheder på.
Tror det bliver endog meget svært at få lister med adresser hvor modtager bare har givet grønt lys til alt mellem himmel og jord.

Hvis der så skule findes sådanne lister, kan man jo begynder at funderer over hvad de egentlig er værd...

Tilmeldt 10. Mar 11
Indlæg ialt: 876
Fra  Bedstgolf.dk Starfood.dk Skrevet kl. 00:19
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

Kære drenge...

Jeg har før udtalt at amino er blevet et sted for useriøse iværksættere, som hygger sig mest ved og pege fingre ad andre..

Jeg er blevet opdraget med ordsproget "har du ikke noget klogt at sige, så lad være" og det må kunne bruges her.. Hvis I ikke ved noget om email affiliate, så kan I måske ikke byde ind med så meget og det er fair nok?

Jeres mening om der er penge i det eller ej, er jeg ærlig talt ligeglad med

Jeg vil sige tallene taler for sig selv, jeg er først for alvor startet op her i Maj. Og det går allerede udemærket..

Hav en god dag!

Tilmeldt 11. Jan 12
Indlæg ialt: 834
Skrevet kl. 09:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Og en god dag til dig også Mads.

Ingen af vores kommentarer går på om der er penge i email affiliate eller ej, så jeg synes du skal genlæse vores indlæg.

Hvis du mener vores juridiske overvejelser vedrørende de lister du efterspørger er at pege fingre, så fatter jeg minus. Det er et velment råd om at det juridiske skal være på plads inden du bevæger dig ud af den vej. 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:27
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Mads:

Kære drenge...

Jeg har før udtalt at amino er blevet et sted for useriøse iværksættere, som hygger sig mest ved og pege fingre ad andre..

Jeg er blevet opdraget med ordsproget "har du ikke noget klogt at sige, så lad være" og det må kunne bruges her.. Hvis I ikke ved noget om email affiliate, så kan I måske ikke byde ind med så meget og det er fair nok?

Jeres mening om der er penge i det eller ej, er jeg ærlig talt ligeglad med

Jeg vil sige tallene taler for sig selv, jeg er først for alvor startet op her i Maj. Og det går allerede udemærket..

Hav en god dag!

Dit problem er, at det du foreslår formentligt med stor sikkerhed overtrædder lovgivningen omkring SPAM. Den eneste der derfor er useriøs, er dig.

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)